ויראלי

רותם סלע בחשיפה אינטימית: "מנסה לפתות אותי? זה עובד לך תמשיך"

רותם סלע תיעדה את בעלה, אריאל רוטר, מתנדב במשמרות הנשק "חבק וסע" מטעם משמרות הזהב במסגרת סבב הורי הכיתה, וכתבה: "מנסה לפתות אותי עם הווסט הצהוב הזה במשמרות הזהב. זה עובד לך מותק, תמשיך"
מערכת ice |  5
רותם סלע (צילום מתוך האינסטגרם)
רותם סלע, הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה המצליחה, דואגת למלא את המחויבויות שלה כאמא לילדים, ולא משנה עד כמה היא מפורסמת ומצליחה. סלע התנדבה לאחרונה להצטרף לטיול שנתי מטעם בית הספר של בתה.
היום (ראשון) הגיע תורו של בעלה של סלע, אריאל רוטר, מבעלי רשת האופנה ״קסטרו״. רוטר התעורר בשעה מוקדמת במיוחד על מנת להתייצב במשמרות הנשק חבק וסע מטעם משמרות הזהב במסגרת סבב הורי הכיתה. סלע לא נשארה חייבת.
 
בזמן שעברה עם הרכב שלה בצומת בו רוטר עמד כחלק מהפעילות ההתנדבותית, היא תיעדה את בעלה חובש את הווסט הצהוב הנודע וכתבה: "מנסה לפתות אותי עם הווסט הצהוב הזה במשמרות הזהב. זה עובד לך מותק, תמשיך".
כזכור,  לאחרונה סלע העלתה סטורי כואב במיוחד אחרי הפיגוע הקשה בירושלים בו נפצעו 14 אנשים ונרצחו הנער בן ה-15, אריה שצ'ופק ז"ל וטדסה טשומה ז"ל שנלחם על חייו בבית החולים ומותו נקבע מספר ימים אחרי הפיגוע הקטלני. סלע כתבה בסטורי שהעלתה רגע אחרי הפיגוע הקטלני: "בוקר עצוב. רפואה שלמה לכל הפצועים"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רותם המדהימה
    דאליה 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אומר משפט הכי קצר ונכון עשי תמיד מה שאת אוהבת ולא לבקש אישור מאף אחד אנשים פשוט יש להם קנאה שאחרים מצליחים וטובים בעשייתם ולעולם לא להתנצל את חזקה מתמיד את יכולה וגם מסוגלת להגיע להיכן שאת רוצה
    סגור
  • 3.
    רותם סלע
    עידו 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הייתי שם לה סלע בתוך הרותם????
    סגור
  • 2.
    מושלמת!! (ל"ת)
    אבי 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    רותם
    כריש אוכל בשר 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את מי בדיוק ההפלצה על רותם סלע ובעלה מענינת ? ? ? ? ? כולה פריבילגית שהצלמים דואגים להסתיר את חלק גופה התחתון מפני שהיא מהלכת על שני מקלות . עיניים יפות אינן מספיקות כדי להיות קוסית על .
    סגור
  • איזה ממורמר וצחורבן כותב כזו הודעה ?? (ל"ת)
    עופר 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור