ויראלי

גל גדות תפסיד עשרות מיליוני דולרים? הדרמה הגדולה בהוליווד נחשפת

גל גדות, שהפכה לכוכבת על בעיקר בזכות וונדר וומן, עומדת לאבד את התפקיד. הפרק השלישי במעלליה של וונדר וומן, שההפקה שלו הייתה אמורה לצאת לדרך בקרוב, נכנס כרגע להקפאה וייתכן ואף לא יצולם כלל. כל פרטי הדרמה הגדולה בהוליווד בפנים
מערכת ice |  2
גל גדות (צילום יחצ)
גל גדות, הדוגמנית והשחקנית הישראלית שהפכה לכוכבת בינלאומית בעיקר בזכות תפקידה הראשי בתור וונדר וומן. אבל נראה כי גדות עומדת לאבד את התפקיד החשוב והגדול ביותר בחייה.
בתקשורת האמריקאית פורסם היום (חמישי) כי הפרק השלישי במעלליה של וונדר וומן, שההפקה שלו הייתה אמורה לצאת לדרך בקרוב, נכנס כרגע להקפאה וייתכן ואף לא יצולם כלל. הסיבה לכך היא שהמותג של וונדר וומן שייך לאולפני DC, שמתקשים להתחרות באימפריית הקומיקס של מארוול. 
 
ההצלחה של הפרק הראשון בסדרת "וונדר וומן" הייתה יוצאת מן הכלל. רוב הסרטים שיצאו בשנים האחרונות של האולפן לא התעלו על הציפיות ורשמו אכזבות גדולות, כולל הפרק השני בסדרת וונדר וומן בכיכובה של הכוכבת הישראלית, שהביקורות עליו היו פושרות והישגיו המסחריים היו בינוניים בטח ביחס לציפיות. גם "בלאק אדם", הסרט האחרון של DC שיצא לאקרנים, לא ממש הפך לשובר קופות.
על פי פרסום באמריקה, כדי לשנות את התמונה הקשה, הביאו ב-DC לאחרונה הנהלה חדשה בדמות פיטר ספרן וג'יימס גאן, שזכה להצלחה רבה במארוול עם סרטי "שומרי הגלקסיה".  הם נפגשו עם פטי ג'נקינס, שכתבה וביימה את שני הפרקים הראשונים של "וונדר וומן" והיתה אמורה לעמוד גם מאחורי השלישי, קראו את הגרסה הראשונית שלה לסרט החדש ואמרו לה שהם לא מעוניינים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גל גדות
    ס.א.ט.בז"ק 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני סומכת עליה שהיא תמצא כבר משהו אחר ענייה היא מזמ לא
    סגור
  • 1.
    ספרי גן
    חעב 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו לפרסם ספרי קטנים ולעשות שטיפת מוח אנחנו יודעים מה טוב לילדים שלנו בלי פירסום מספיק אנחנו מבקשים שלא תפרסמו הילדים שלנו פקחים ולא מטומטמים כמו שאתם מפרסמים יש ספר שאתם כל הזמן מפרסמים זה לא רלוונטי הספר
    סגור