ויראלי

עדן בן זקן עושה מיליון ברגע: זה ההישג הענק שרשמה

אחרי אנה זק, נועה קירל ואייל גולן, גם הזמרת נכנסה לרשימה היוקרתית של אמנים עם למעלה ממיליון עוקבים באינסטגרם
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום פייסבוק/ עדן בן זקן)
עדן בן זקן, הזמרת האהובה, חגגה את שנת העשור שלה לאחרונה אחרי שהוציאה שני שירים "כינורות" ו"ראשון בבוקר", אותו הוציאה במשולש מסקרן במיוחד יחד עם הזמרות אנה זק ונונו והיום (חמישי) היא מצטרפת לרשימה אקסקלוסיבית שרק מעט זמרים בישראל הגיעו אליה.
שבוע אחרי שעשה זאת אייל גולן והגיע למיליון עוקבים באינסטגרם, כאשר הוא הפך גם לאמן הגבר הראשון, אחרי שנועה קירל ואנה זק כבר עשו זאת, שמגיע למיליון עוקבים באינסטגרם, כעת בן זקן גם היא ביניהם. עומר אדם אם שאלתם, ממש קצת אחריו עם 962 אלף עוקבים בסך הכל ברשת החברתית הפופולרית.
כעת, עדן משחררת שיר חדש בשם "ריגוש זמני". את השיר כתבו, לחינו ועיבדו עבורה תמר יהלומי ויונתן קלימי. השיר מצטרף לסגנון המוכר והידוע של עדן בן זקן, שידועה בבלדות שלה לצד שירים קצביים.
 
מילות השיר המלאות: "הנה אתה ממשיך עכשיו, איך נוח להיות זה שסוגר את הדלת, הנה אתה זה שהיה לי הכל, כולם כבר התחילו לשאול, אני רק משקרת שאני לא יודעת על ההיא
איך בגללה עזבת אותי ואבא אמר לי תמיד לא תמצאי מקום אליו את שייכת. תגיד לי שלא, לא ויתרת עלינו איך שכחת ימים יפים השארת אחרינו. נו תגיד לי שדיי, תרחם גם עליי אל תחזיק לי ת׳לב אם כבר המשכת בלעדינו. אני לא רוצה להיות ריגוש זמני,  אני לא אתה זה לא מגיע לי".
"אני לא מצליחה, גם לא מנסה כבר כי חוץ ממך כולם דומים, פתוחים כמו ספר. אני לא ישנה סיוט לא עוזב את החדר כל מי שהוא לא אתה רק עושה לי רע, כי אני לא יודעת על ההיא, איך בגללה עזבת אותי, ואבא אמר לי תמיד לא תמצאי מקום אליו את שייכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה