ויראלי

חוק חדש קובע: נשים יוכלו לשחות עם חזה חשוף בבריכות הציבוריות

בעקבות תלונה של אישה, שזהותה לא נחשפה, יצא חוק חדש בברלין, גרמניה, לפיו כולם יוכלו לשחות בבריכות השחייה הציבוריות מבלי לכסות את פלג הגוף העליון
מערכת ice |  12
בריכה (צילום freepik)
נשים בגרמניה נלחמות על זכויות הפרט שלהן בשנים האחרונות בכל הנוגע לגוף שלהן. כעת, המלחמה עולה שלב, אחרי שבעקבות תלונה שהגישה אישה אשר לא הורשתה לשחות בחזה חשוף בבריכת שחייה בבירת המדינה ברלין, יצאו כללי רחצה חדשים שמאפשרים לכולם לשחות בבריכות השחייה הציבוריות מבלי לכסות את פלג הגוף העליון.
על פי פרסום של הסנאטשל ברלין לצדק ואפליה, אותה אישה, שזהותה לא נחשפה לבקשתה, פנתה ללשכת היועמ"ש של הסנאט בטענה ש"הגיע הזמן לתת יחס שווה לנשים, שגם הן, כמו גברים, יוכלו לשחות חשופות חזה".
 
בתגובה לתלונה של אותה אישה, החליטה ברלינר באדרבטריה, מנהלת הבריכות הציבוריות בעיר, לשנות את כללי הרחצה.  דוריס ליבשר, ראש לשכת היועמ"ש, מסרה בתגובה: "לשכת היועמ"ש מברכת על החלטתה של באדרבטריה, משום שהיא מציגה שוויון זכויות לכל תושבי ברלין, בין אם הם גברים, נשים או א-בינאריים".
בעבר, נשים שחשפו את החזה בבריכות הציבוריות בברלין, התבקשו להתכסות או לעזוב את הבריכה, ולעתים אף נאסר עליהן לחזור. כעת, החוקים השתנו ונשים יוכלו לשחות חשופות חזה בבריכה ציבורית בברלין, בדיוק כמו גברים.
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    אם ככה גם לגברים
    Q 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קודם כל נראה בכלל אם החוק הזה יעבור בסנט הגרמני וגם אם כן אז לפני שהחוק יחוקק ויכנס לתוקפו קמים הגברים ובצדק וטוענים שאם כך הדבר אז בשם השוויון מותר יהיה לגברים ללבוש חוטיני בבריכות שחייה הציבוריות כמו כן וברור לכל שהפעם הבאה תהיה שגברים ונשים יוכלו פשוט ללכת עירומים ולעזאזל כולם ובפרט ילדים רכים וקטנים שיצטרכו להיחשף זה עתה לכל מני ציצים קטנים ציצים גדולים וציצים מכל מני צבעים, הרי מסכנות הבחורות כי מה הן יעשו עם הניתוח והסיליקון ששילמו עליו ? הן הרי רוצות לחשוף אותן בפני כולם שיראו למי יש יותר יפה ולמשוך תשומת לב. רק הן לא לקחו בחשבון שבשם השוויון גם למוסלמים יהיה מותר להיכנס לבריכות הרחצה הללו וכמות ההורדות המיניות והאונס יגבר לאין שיעור עד שהם יקבלו שם שכל ויבינו שעם כל הכבוד לניתוחים הפלסטיים והסיליקונים ביטחונם של האזרחים חשוב הרבה יותר מאשר הציצי הלא טבעי...
    סגור
  • 11.
    רק מבקש מהנשים שבעד לא לכעוס על ילדיהן הקטנים שרואים
    אלווין 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פורנו, אפילו מהז'אנר שלא מחפיץ ואלים נגד נשים, כי אם לנשים מותר לחשוף חלק מאברי מינן ברבים והחוק לא קורא לזאת הטרדהמינית של גברים אז מותר ה-כווול.
    סגור
  • 10.
    אם זאת לא אישתי או בת זוג שלי אז זה בסדר
    יובל המבולבל 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיבלו בננות
    סגור
  • 9.
    הנשים לא יודעות זה זה זכויות
    דעה 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גברים יתענגו את הציצים ויצרו הרבה הטרדות מיניות. ולא באמת אפשר להאשים את אותם גברים כי בשלב מסויים שהגבר מגיע למצב של חוסר שליטה. המוח נדפק. ככה זה גבר. וגבר נורמלי. אז אתן מעדיפות ציצי חופש וטרדות או שאתן מעדיפות לחסות את הציצי ולקבל פחות הטרדות. בעצם גבר נורמלי לא מתקרב לבריכה כזאת כי הוא יודע איך זה יגמר. שלא נדבר על שלום בית. שאישה מגיע לבריכה וכל הגברים נפגשים בה בלי כוונה. בעלה לא יכול לעשות כלום. וגם הגבר נתקע הציצי והאישה לא יכולה לעשות כלום. וששניהם מגיעים לבית הם גם לא יעשו "כלום" הם גם לא היו ביחד .
    סגור
  • 8.
    טוב מאוד
    חגית 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    טוב מאוד
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    שנה מהיום
    חשיפה 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עליית אחוז מקרי האונס בשירותים של הבריכות בברלין!!! זו הכתבה שתיכתב בשנה הבאה
    סגור
  • 6.
    כמה רחוקה הבריכה מקיסריה.שואל בשביל חבר (ל"ת)
    אלמוני 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    בהמות (ל"ת)
    יעל 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 4.
    חחחח....חלום רטוב של כל גבר ישראלי (ל"ת)
    אפרתית 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אוחח, מתי החוק יגיע לישראל?
    חיים ארוכים 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    6 6
    תהיה סיבה סופסוף ללכת לבריכות הצפופות.
    סגור
  • 2.
    אין לכן גבוד עצמי
    עם ישראל חי וקיים 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    11 5
    מה נשאר לכן? כבר מזמן אתן ערומות
    סגור
  • 1.
    אנחנו בקרוב נצטרך מעיל (ל"ת)
    יפה 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור