ויראלי

מגישת ערוץ הילדים עוצרת את הריאיון: "אני הולכת, פרשתי"

בריאיון לקשת 12 חשפה ליאת אחירון: "נכון, יכול להיות זה שהביקור האחרון שלי באולפני הרצליה. כמעט ביטלתי את הריאיון הזה אתמול, ישנתי כל היום. היה לי מאוד קשה בפרימיירה של 'דרימארס', זה באמת לא בשבילי", היא אפילו התבדחה וכמה כבדיחה מהשולחן, "פוס, אני הולכת, פרשתי. אני לא בנויה לזה"
מערכת ice |  2
ליאת אחירון (צילום אינסטגרם ליאת אחירון)
זוכרים את ליאת אחירון? רק לפני 20 שנה פרצה כמנחה אהובה בערוץ הילדים, אבל אחרי לא מעט שנים מוצלחות, היא החליטה לעצור הכל ולהתמסר לחיים בקיבוץ. היום היא בדרך לקאמבק מרגש ואפילו משחררת אלבום ששמרה בסוד שמונה שנים.
בריאיון לגלית ואילנית בקשת 12 סיפרה: "הגעתי לרוויה מכל העשייה הטלוויזיונית, תחושות שהלכתי איתם תקופה, חיפשתי דברים אחרים שימלאו אותי ומצאתי את זה בכל מיני מקומות. למדתי מקצועות טיפוליים, שיאצו, טיילתי בעולם ופגשתי אותי - מאושרת יותר".
 
עוד סיפרה: "יש בעולם הזה צדדים אחרים שהם לא חשופים וזוהרים. בסופו של דבר אדם פוגש את עצמו באתגרים שלו, מול התעשייה הזאת שאת כל הזמן צריכה להיות באיזשהי נראות, לפעמים העמדת פנים. אני יצור מאוד רגיש ואיפה שאני מזהה השתדלות יתר במקומות, פייק סביבי או בתוך עצמי קשה לי".
עוד חשפה: "נכון, יכול להיות זה שהביקור האחרון שלי באולפני הרצליה. כמעט ביטלתי את הריאיון הזה אתמול, ישנתי כל היום. היה לי מאוד קשה בפרימיירה של 'דרימארס', זה באמת לא בשבילי", היא אפילו התבדחה וכמה כבדיחה מהשולחן, "פוס, אני הולכת, פרשתי. אני לא בנויה לזה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פששש
    ילד של החיים 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוסטלגיה בעיצומה, מתגעגע לזמנים האלו שיכולנו להיות תמימים וחסרי מודעות לעולם.
    סגור
  • 1.
    וקמה* (ל"ת)
    מה יהיה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור