ויראלי

אבי אבורומי בשיתוף מרגש אחרי הפרידה, אודיה ונועה קירל מחזקות

הזמר אבי אבורומי משתף את הקושי והחרדות אחרי הפרידה מבת זוגו, "כבר שבועיים שאני ישן בספה"
מערכת ice | 
אבי אבורומי (צילום מתוך האינסטגרם)
בשבוע שעבר נשחף כי הזמר אבי אבורומי ובת זוגו בחצי שנה האחרונה, רזי, נפרדו. המוזיקאי שפרץ השנה לתודעה וצבר עשרות אלפי מעריצות וכמובן מיליוני האזנות בכל הפלטפורמות, שיתף את הרגשותיו בפוסט חשוף באינסטגרם.
"לא הכל בחיים מסתדר כמו שחשבנו", פתח את דבריו. "בתקופה האחרונה נכביתי, הייתי גוף בעולם הזה שמסתובב בלי הבנה לכלום, הביטחון העצמי שלי נפגע קשות בעקבות כל האירועים האחרונים ומה שפחדתי ממנו הכי הרבה בעולם קרה - התקפי החרדה החריפים פתאום חזרו לבקר."
עוד סיפר, "כבר שבועיים שאני ישן בספה, לא כי אין לי חדר, לא כי אין לי מיטה, כי הייתי צריך לשמוע את הטלוויזיה על ווליום גבוה כשהכלבים שלי ישנים מטר ממני, כשהמרפסת פתוחה...כל זה כדי לא להרגיש לבד."
 
אבורומי סיפר כי נפגש עם הרב יגאל כהן שבירך אותו, וגם הלך לשיעור של הרב פרטוש. "הרבה דברים חכמים הוא אמר שם, באמת, אפילו לא הכל היה קשור בתורה ומצוות, הוא דיבר על החיים שלנו והקשבתי לו כמו ילד שנפל בכביש ורוצה לדעת איך לא ליפול בפעם הבאה."
חבריו לתעשייה חיזקו אותו בתגובות לפוסט, ובין היתר נועה קירל כתבה: "אלוף!", והדוגמנית שחר חיון, שגם עברה לאחרונה פרידה מבן זוגה און רפאלי, כתבה: "מחיאות כפיים סוערות אבי".
הזמרת אודיה חיזקה וכתבה, "אין דברים כמוך", והזמרת ואלרי חמאתי כתבה, "אבי אתה משהו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה