ויראלי

קוונטין טרנטינו סובל בישראל? "מנותק מהתרבות המקומית"

הבמאי האמריקאי שנשוי לדניאלה פיק קוונטין טרנטינו התראיין לעיתון הצרפתי ליברסיון, בו דיבר על החיים בישראל ולמה הוא כבר לא קורא מבקרי קולנוע
מערכת ice | 
דניאלה וטרנטינו (צילום shutterstock)

קוונטין טרנטינו הוא אחד האנשים המוכרים בתעשיית הקולנוע האמריקאי, הבמאי המוערך שזכה בעבר פעמיים בפרס האוסקר, נכנס בשנים האחרונות גם ללב של ישראלים רבים מאז נישא בשנת 2017 לזמרת הישראלית דניאלה פיק.

טרנטינו בן ה-60 העניק ראיון נרחב לעיתון הצרפתי ליברסיון בו דיבר על החיים בישראל, למה הוא כבר לא קורא מבקרי קולנוע וגם מדוע הוא מעדיף לכתוב ספרים.
"טרנטינו חי בתוך בועה משל עצמו והוא מנותק מהתרבות המקומית בגלל שהוא לא מבין את השפה" אמר המראיין גיום ז'נדרון על הבמאי שחי לסירוגין בישראל וקליפורניה.
 


טרנטינו, שסרטו העשירי יהיה גם האחרון שלו, אמר: "אם שואלים אותי למה אני שוקל לפרוש, אני טוען שבמאים לא משתפרים כשהם מזדקנים, זה לא עניינו של אף אחד מדוע אני מתכנן לפרוש, נתתי את כל מה שהיה לי במשך שלושים שנה לקולנוע.
 

אני לא מכיר כיום שום מבקר קולנוע, הם כבר לא מבינים היום בקולנוע, כשאני שואל אותם מה הסרטים האחרונים שאהבו או שנאו הם לא יכולים להגיד לי שם אחד, האמת העצובה שהיום הדעה שלהם לא מספיק חשובה כדי שאקרא אותה" אמר על מבקרי הקולנוע.

טרנטינו היה פסימי לגבי סרטי הקולנוע בעתיד: "לא בטוח בכלל שיהיו סרטים בקולנוע בעוד 7-8 שנים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה