ויראלי

כוכב חתונה ממבט ראשון חושף התמכרות לסקס: "הגוף התפרק"

כוכב העונה הקודמת של 'חתונה ממבט ראשון', בן אביבי, חשף בפודקאסט 'סקס אפיל' ב-ynet את ההתמכרות שלו למין: "היה מאוד קל להתמכר למין כי זה היה לי זמין. זה גרם לי לנזק בריאותי, הגוף שלי התפרק לתוך הדבר הזה". וגם: מה היה לו להגיד על השימוש בוויאגרה?
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
כאשר העונה השישית והחדשה של 'חתונה ממבט ראשון' בקשת 12 כבר תופסת תאוצה, אחד מכוכבי העונה שעברה, החמישית במספר, בן אביבי, מספק סערה עם חשיפה אינטימית במיוחד על רקע חיי המין והזוגיות שלו, כאשר התארח בפודקאסט 'סקס אפיל' של לורי שטטמאור ב-ynet.
אביבי אמר כך: "קל לי יחסית, לא נעים לי להגיד, אבל קל לי, אני נראה טוב, תל אביבי, יש לי דירה, יש לי את כל מה שצריך אז קל לי להגיע למצב שאני משתמש במיניות, כמו שלבן אדם אחר קל להתמכר לאלכוהול, או וויד, או פורנו, או כל דבר אחר, לי היה מאוד קל להתמכר למין כי זה היה לי זמין. מה שזה גרם לי, בסופו של דבר, זה גם לי לנזק בריאותי, פיזי, אם זה כאבי ראש, דימומים מהאף, כאבים בגב התחתון, בעיות בעיכול, הגוף שלי התחיל להתפרק לתוך הדבר הזה".
עוד חשף כי השתמש בוויאגרה ואמר: "לדעתי, אם מישהו הגיע למצב שהוא לוקח ויאגרה, סטופ. עצור את מה שאתה עושה, זרוק את הוויאגרה לפח ותתחיל לטפל בנפש שלך. סיפרתי לרופא מה יש לי והוא סיפק לי כדורים. חשבתי שזה מה שאתה אמור לעשות בתור גבר, לתפקד כל הזמן, ואם אתה לא מצליח אז תיקח כדורים".
 
בתוך כך, העונה החדשה של 'חתונה ממבט ראשון' בקשת 12 כבר גוררת לא מעט ביקורות קשות ברשתות החברתיות, זאת על רקע שיחת סמול טוק בעלת ניחוח גזעני וסטריאוטיפי בין כמה מקרובי משפחתה של הכלה בפרק השני של העונה אחרי שראו את החתן אותו בחרו לה הפסיכולוגים של התוכנית.
בשיחה שנערכה בין שניים מקרובי משפחתה של הכלה נאמר על החתן בהתנשאות מסוימת: "נראה נחמד ה'מרוקו' הזה", כאשר שניהם צחקו לאחר מכן בעוד האישה בשיחה שמה יד על פיו של הגבר שפלט את האמירה הספק גזענית הזו ואמרה לו: "שקט", ובתגובה הוא אמר: "אני מקווה שלא ישמעו אותי". אמו של החתן שעברה ליד אמרה לאותו אדם: "אבל אני שומעת", הוא ענה: "מה אמרתי?" והיא השיבה: "לא יודעת, לא משנה".  
אמו של החתן נשאלה אם היא מרינתיה כמו החתן וענתה: "הוא מרינתיה, אני מפתח תקווה, הוא גר ברינתיה כבר כמה שנים, אנחנו במקור מפתח תקווה". אותו האיש הגיב שוב בזלזול, הפעם על פתח תקווה, ואמר: "טוב, זה לא בדיוק מקום לגור בו". אמו של החתן התעצבנה מדבריו ואמרה: "לא, אתה פותח איתי חזית עכשיו. תיזהר, אתה מתעסק עם מרוקו".
 
רן בוקר, כתב ynet, התייחס לדברים שנאמרו במהלך הפרק של חתונה ממבט ראשון וכתב בטוויטר כך: "״נראה נחמד המרוקו הזה״, ״פתח תקווה לא מקום בדיוק לגור בו״: כמה סטריאוטיפים והתנשאות ב-39 שניות. טוב מאוד שעורכי ״חתונה ממבט ראשון״ שידרו את הדברים הדוחים שאמר האיש הזה וקיווה שלא יושמעו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה