ויראלי

גיא לרר מסתבך בעוקץ סמים? "אצלנו בסופר מוכרים אקסטות טעמן"

שוב הונאה על חשבון סלבס, הפעם מגיש 'הצינור' שעמוד מתחזה משתמש בדמותו כדי לקדם מכירת סמים קשים. לרר הבהיר: "חברים יקרים אני רוצה להבהיר שאם מישהו נתקל במודעה הזו, אין לי קשר אליה, אצלנו בסופר מוכרים רק אקסטות של טעמן"

מערכת ice | 
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
כשבועיים אחרי שנעשה שימוש בשמו של הזמר האהוב עומר אדם לטובת מכירת סמים בטלגרם, והשבוע היה זה תורה של בת זוגו של הכוכב, הדוגמנית המצליחה יעל שלביה, כאשר במודעה ובה קישור לעמוד הטלגרם המדובר בו נמכרים סמים תוך שימוש בשמה, נכתב כך: "יעל שלביה יודעת לפנק. פס אחד ואתה מסודר. שלחו הודעה, יעל שלביה תדאג לכם. קוקאין, דוסה ואקסטות". כעת מגיע גם תורו של גיא לרר.
מודעה דומה מאוד לזה של שלביה, מציגה את מגיש 'הצינור' של רשת 13 שמקדם לכאורה מכירת סמים: "נמאס לכם שמשחילים לכם את הצינור? גיא לרר כאן לעשות סדר. קוקאין, דוסה אקסטות".
המגיש עצמו מיהר להבהיר בטוויטר האישי שלו: "חברים יקרים אני רוצה להבהיר שאם מישהו נתקל במודעה הזו, אין לי קשר אליה, אצלנו בסופר מוכרים רק אקסטות של טעמן". כשהוא אומר זאת בהומור כמובן.
 
כל זאת כזכור, שבועיים בלבד אחרי שעמוד בשם TRANS-X שמשווק שקיות של גראס, רפואי לכאורה, משתמש בעומר אדם, אחז הזמרים הכי מוכרים בישראל כדי לקדם את המכירות של המוצר. בהודעה הם כותבים לצד התמונה של אדם: "הזמינו עכשיו שקיות רפואי. הכנסו דרך הקישור".
לצד זאת מופיע המבצע, כאשר הכדורים ממוקמים במודעה לצד אדם שעל ראשו הושתל כובע עם סמל של גראס. "שקיות רפואי, כבר לא צריך במרשם, במחירים הזולים במדינה", עוד הובטח: "50 שקל הנחה למציגי מודעה זו".
רק לאחרונה, שמו של בנו של אייל גולן נקשר לאחד מעמודי הטלגרם בישראל, שמוכר סמים. במודעה שמפורסמת עם תמונה של ליאם גולן ובה מפרסמים את עצמם סוחרי הסמים, נכתב: "תפריט ליאם גולן - תקנו ב-600 שקל ותקבלו מתנה שווה ביותר".
 
כזכור, זאת ממש לא הפעם הראשונה (וכנראה שגם לא האחרונה) שמשתמשים בשמות של סלבס מוכרים כדי למכור סמים ברשת. אחרי שהשתמשו בשמה של אופירה אסייג ותלו מודעות ברחבי תל אביב, גם אביבית בר זוהר נדהמה לגלות שמשתמשים בשם שלה כדי לשווק הפצת סמים ברשתות החברתיות, בעוד גם חיים אתגראור שפיץ ואורן אסידו נקלעו לסיטואציה דומה.
בר זוהר פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה כי סוחרי סמים עושים שימוש ציני בשם שלה כדי למכור סמים. בהודעה שמופצת נכתב: "ברוכים הבאים לעולם הסמים. אביבית בר זוהר, אצלי תוכלו לקבל את כל סוגי הסמים", לסיום נכתב: "אוהבת אתכם, אביבית בר זוהר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה