ויראלי

רוקדים עם כוכבים בדרמת ענק: הכוכב נפצע וייאלץ לפרוש?

הזמרת תאלץ ככל הנראה לקבל מההפקה רקדנית אחרת במקום ריאבוי שסוחבת פציעה ברגלה. כשנרקיס תשוב אל חדר החזרות, זה יהיה עם רקדנית אחרת שההפקה תמצא
מערכת ice |  1
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)

העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים ממשיכה להתקדם אל עבר קו הסיום ונדמה שלקראת פרק גלגל ההצלה, כאשר יש ספק גדול סביב חזרתו של שדרן הרדיו הוותיק, דידי הררי, שסובל מפציעה לא פשוטה בברכו ואף אובחן עם קרע במיניסקוס, כאשר סבירות גבוהה שלא יוכל לקחת חלק בפרק גלגל ההצלה שעתיד להיות מצולם בקרוב.

כמו כן, מסתמנת תקלה מכיוון הרקדנית מישל ריאבוי ושותפתה הזמרת נרקיס שקיבלו 24 נקודות בלבד על ריקוד הצ'ה צ'ה צ'ה והודחו. כזכור, על פי הפרסום ב-TMI, הזמרת תאלץ ככל הנראה לקבל מההפקה רקדנית אחרת במקום ריאבוי שסוחבת פציעה ברגלה. כשנרקיס תשוב אל חדר החזרות, זה יהיה עם רקדנית אחרת שההפקה תמצא. כזכור, רונה לי שמעון פרגנה לשתיים לאחר הדחתן: "אתן פיצחתן לאורך התוכנית מה זה כוח נשי, יש לך משהו בכריזמה שתמיד עובד, אבל היום פחות". נרקיס השיבה לה: "הרגשתי שבזמן הקצר נתנו את הכל, והיה לי דווקא כיף לרקוד את זה כי יש בזה גרוב".
 

טדי שגיא בריקוד מפתיע">



לאחר מכן, סיכמה נרקיס את ההשתתפות שלה בריאליטי הריקודים של קשת 12: "זה מאתגר מאוד, זה הרבה שעות והגוף מתאמץ מעבר למה שאני רגילה. בימים הראשונים היו נפילות. סימנים כחולים וכאלה".

רק אמש ריאבוי הצליחה לייצר כותרות כשהתייחסה לראיון שערכה הזמרת נועה קירל בו טענה כי לא עברה טיפולים קוסמטיים לקראת האירוויזיון ולא עושה בוטוקס בשפתיים מפאת גילה הצעיר. "אני לא פותחת חזית נגד נועה קירל משום שאני שרופה על כל דבר שהיא עושה, היא עושה שפתיים ועושה בוטוקס, לא אכנס לאיך רואים את זה כי זו לא הפואנטה" אמרה ריאבוי.
 


והמשיכה: "זה בסדר שהיא עושה את זה כי אם היא התפתחה ועברה את גיל ההתבגרות ועדיין מפריע לה משהו והיא חשה עם זה חוסר ביטחון וזה מה שיגרום לה להרגיש שלמה עם עצמה, זה בסדר גמור ואצל נועה קירל זה נעשה מצוין".
 

לצד הדברים החיוביים לריאבוי גם הייתה ביקורת: "זה לא בסדר להכחיש זאת ולהגיד שהיא צעירה מדי, זה יוצר סטיגמה וחוסר ביטחון אצל בחורות אחרות שרואות את זה, אני מתייחסת לזה כי מבחינתי היא מודל בין הכי טובים שיש לנו היום ולא כדי לפתוח מולה חזית".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם ידיים לא רק רגליים הכל גבול
    ניקול 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור