ויראלי

פאר טסי בהיסטריה: מדוע המופע שלו בקיסריה הופסק באמצע?

אירוע יוצא דופן התרחש בהופעה של פאר טסי, שהופסקה באמצע כדי שהקהל יוכל לראות על המסכים הגדולים בקיסריה את הנבחרת הצעירה של ישראל עושה היסטוריה ומעפילה אחרי דו קרב פנדלים לחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות
מערכת ice | 
פאר טסי (צילום מתוך האינסטגרם)
הישג מדהים לנבחרת הכדורגל הצעירה של ישראל: חניכיו של גיא לוזון העפילו אמש (שבת) לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 21, ועשו היסטוריה ענקית כשהפכו לנבחרת הישראלית הראשונה שמגיעה למעמד הזה. אל הניצחון מתווסף בונוס בדמות העפלה כמעט בטוחה גם לאולימפיאדה בצרפת, שכן הנבחרת תצטרך לקוות שאחת משתי הפייבוריטיות הגדולות לזכייה בטורניר, אנגליה או צרפת, יעפילו לחצי הגמר של הטורניר.
מדינת ישראל עצרה אמש את נשימתה, אחרי שבתום 120 דקות מותחות במיוחד בגאורגיה, לעיניי כ-44 אלף צופים מקומיים נלהבים בעיר הבירה טבליסי, שתי הנבחרות הלכו לדו קרב פנדלים מותח במיוחד, בסיומו נבחרת ישראל שוב חגגה בבעיטות מהנקודה הלבנה, בדיוק כפי שהעפילה לטורניר עצמו, ושלחה מדינה שלמה לחגוג את ההישג הנדיר.
 
באותו הזמן של המשחק, התקיימה גם הופעה גדולה של הזמר האהוב פאר טסי בקיסריה. באירוע חריג ויוצא דופן, ההופעה הופסקה באמצע, ובמקום המופע הוקרן על המסכים באמפי דו קרב הפנדלים של נבחרת ישראל מול גאורגיה, בסופו החבורה הכחולה של גיא לוזון ניצחה והעפילה לחצי הגמר שייערך ביום רביעי בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה