ויראלי

אושרי כהן חושף בדמעות: "עברנו לידה שקטה בחודש שישי"

השחקן סיפר לגיא פינס בדמעות: "עברנו לידה לכל דבר, רק הסוף כל כך כואב ועצוב, אנחנו על אוטומט, עוד לא מעכלים, אף אחד לא יודע מדוע זה קרה…החלטנו לשתף כי אנחנו רוצים לעורר מודעות, ולתת כוח לזוגות אחרים במצב שלנו".
מערכת ice |  1
אושרי כהן (צילום אינסטגרם)
אושרי כהן, השחקן והבמאי המצליח, יוצא כבר יותר משלוש שנים עם בת זוגו הנוכחית סשה שוטורוב. אבל נראה שאחרי שחדשות נהדרות הגיעו מגזרתו, כעת נותר רק עצב. על פי גיא פינס, בגיל 39 כהן שהיה אמור להפוך בפעם הראשונה לאבא חווה טרגדיה אישית קשה עם זוגתו.
רק חודש עבר מאז שהשניים חשפו שהם מצפים לבן ראשון, הם משתפים כעת שאיבדו את העובר בלידה שקטה, בחודש השישי להריון. לגיא פינס סיפר בדמעות: "עברנו לידה לכל דבר, רק הסוף כל כך כואב ועצוב, אנחנו על אוטומט, עוד לא מעכלים, אף אחד לא יודע מדוע זה קרה…החלטנו לשתף כי אנחנו רוצים לעורר מודעות, ולתת כוח לזוגות אחרים במצב שלנו".
רק בשבוע שעבר התקיימה ההשקה של קולקציית הריזורט של חברת האופנה "רנואר" בשיתוף מאור ומירן בוזגלו ב"הילטון ביי" בתל אביב, אליה הגיעו גם כהן ובת זוגו סשה. בראיון ל-TMI הם חשפו כי הם בדרך להיות הורים לבן.
 
בראיון כהן סיפר: "זה היה מרגש לגלות שאני אבא. זה היה מפתיע למרות שכן תכננו ורצינו. הייתי חולה שבוע ומדדי את החום עם המדחום כל 5 דקות. פתאום סשה הביאה לי מתנה, מדחום. לא הבנתי בהתחלה, פתאום קלטתי שעל המדחום יש מספרים וקווים. אז אמרתי שיט, זה לא מדחום. ואז הבנתי שהיא בהריון. הייתי בשוק".
סשה מצדה אמרה: בהתחלה לא מבינים, צריך כמה ימים לעכל", כהן אישר: "ממש". ומה לגבי חתונה? השניים אישרו שהם לא צריכים משהו רשמי כדי להוכיח שהם יחד. "ילדה זו התחייבות הרבה יותר גדולה מחתונה", טענה סשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זרע קודש בר קיימא
    מישהי 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחלת להם זרע קודש בר קיימא לאושרי בן ירדנה ובת זוגו אמן
    סגור