ויראלי

האח הגדול מאבד את תוכנית הבת? "ביטלו אותנו, הביתה"

רשת 13 נאלצה לבצע שינויים בלוח השידורים בעקבות ההפגנה וחסימות הכבישים בנתיבי איילון, כאשר למרות שהפרק של 'האח הגדול' שודר כרגיל, התוכנית לסיכום הפרק, 'אח לילה', בוטלה אמש בדקה ה-90. הפאנליסטית נופר מור: "אין אח לילה, בוטלנו, יאללה להתקפל כולם הביתה"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
חסימות כבישים והפגנות ספונטניות פרצו אמש (רביעי) ברחבי הארץ על ידי עשרות אלפי מתנגדי הרפורמה המשפטית אחרי מסיבת העיתונאים של מפקד מחוז תל אביב עמי אשד, בה הוא הכריז על התפטרותו מהמשטרה וטען כי הדחתו מהתפקיד נעשה ממניעים פוליטיים, כאשר ההפגנה הדרמטית, כולל העימותים בין המשטרה למפגינים והדיווחים על נסיונות דריסה של מפגינים, הובילו גם לשינויים משמעותיים בלוח השידורים, כאשר ברשת 13 גם נאלצו לבצע מספר שינויים, כולל הפסקה קצרה בשידור 'האח הגדול' לטובת מבזק מההפגנה וכמו כן, גם התוכנית לסיכום הפרק, 'אח לילה', לא שודרה לטובת החזרה לדיווחי החדשות מההפגנות.
פיינליסטית העונה שעברה של 'האח הגדול', בר כהן, שסיימה כזכור במקום השני את העונה שעברה וכעת מופיעה ב'אח לילה' כפאנליסטית, חשפה את הדרמה לקראת ההחלטה לביטול הפרק, וכמו כן, כאשר תחילה חשבו לבטל, לאחר מכן החליטו לשדר את הפרק ומיד לאחר מכן קיבלו החלטה סופית שהפרק לא ישודר, בעוד חברתה לפאנל, נופר מור, שסיימה במקום החמישי בגמר העונה השישית אמרה בסטורי: "אין אח לילה, ביטלו אותנו, אני חוזרת הביתה, עולה על פיג'מה, מתקלחת", כאשר בנוסף כתבה: "בוטלנו, אין אח לילה היום. יאללה להתקפל כולם הביתה מקלחת, פיג'מה, מזגן, פוך ושלום". כמו כן, גם בערוץ כאן 11, הפרק ה-12 של העונה הרביעית של סדרת הלהיט 'קופה ראשית', לא שודר, כאשר מועד שידורו יפורסם בהמשך.
 
בתל אביב המפגינים עם דגלים ושלטים ירדו וחסמו את איילון משני הכיוונים ובנוסף הדליקו אבוקות ומדורות על הכביש. בנוסף מתקיימות חסימות לכל הדרכים המובילות לרחוב קפלן. כוחות שיטור, כולל פרשים, הגיעו לאזור במטרה לפנות את המפגינים. חסימות והפגנות התקיימו גם רחבת המשביר שבירושלים, מרכז חורב שבחיפה, במרכז המורים שבבאר-שבע ובכביש 443 בכניסה למודיעין ובצומת נהלל.
 
"הודחתי על רקע פוליטי והחלטתי לפרוש מהמשטרה", אמר אשד מוקדם יותר היום. "אני משלם מחיר אישי כדי למנוע מלחמת אחים, איני מתכוון לשתף פעולה עם הסבב המלאכותי וקבל את ההדחה הפוליטית שלי, אסיים את תפקידי במשטרה לאחר שאעביר את הפיקוד בצורה מסודרת" והוסיף: "בגב זקוף וראש מורם אני משלם מחיר כבד כדי למנוע מלחמת אחים".
כזכור כבר לפני מספר חודשים הודיע השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי הוא מתכוון לפטר את אשד, זאת על רקע המתיחות בין השניים נוכח ההפגנות שנערכות נגד הקואליציה אולם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה מיהרה להודיע כי פיטורים אלה אינם חוקיים, למרות זאת הודיע הערב אשד על פרישתו הרשמית מהמשטרה בגיל 56 בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה