ויראלי

הישרדות במהלך חסר תקדים: השינוי המשמעותי בעונה הקרובה נחשף

הטוויסט הצפוי בעונה הבאה של הישרדות נחשף כאשר החלו הליהוקים - הפקת הריאליטי של רשת 13 מחפשת לראשונה בישראל צמדים מאותה המשפחה. גיא זוארץ: "הנה ההזדמנות שלכם לצאת למסע מטורף!"
מערכת ice |  3
הישרדות (צילום יחצ)
מהפכה בהישרדות? אחרי שורת ההחלטות האחרונות עם מינוי אור צלקובניק למנכ"ל חדשות 13 וההחלטה להקפיא חלק מההפקות ל-2024, מנכ״ל רשת 13 יורם אלטמן פנה אמש (חמישי) במכתב לעובדים והסביר על המהלכים האחרונים ועל התכניות להמשך וחשף פרט מעניין לגבי ריאליטי הדגל, כאשר בהמשך, גיא זוארץ גם חשף את הטוויסט המדובר בפרומו החדש לקראת הליהוקים לעונה החדשה שבדרך.
גיא זוארץ, מגיש 'הישרדות' ו'האח הגדול' העלה לסטורי שלו באינסטגרם את הפרומו לליהוקים וכתב: "אנחנו מתחילים לעבוד על העונה החדשה אז הנה ההזדמנות שלכם לצאת למסע מטורף!", בפרומו עצמו אגב נחשף השינוי המרענן שמגיע לראשונה לישראל - כאשר הפקת הישרדות מחפשת הפעם ללהק צמדים מאותה המשפחה. בפרומו נכתב: "חשבת פעם להתחרות מול אמא שלך? להציל את בעלך מהדחה? או לעשות ברית עם אחותך הקטנה? בפעם הראשונה בישראל, הישרדות מחפשת צמדים מאותה המשפחה לעונה שכמותה עוד לא ראיתם. היכנסו עכשיו לאתר רשת 13 ואולי תצאו להרפתקה של פעם בחיים עם מישהו מהמשפחה שלכם".
 

 
בין היתר אלטמן כתב במכתב לעובדי רשת 13: "האומנית נועה קירל מצטרפת לשורותינו ותוביל את התוכנית "סטאר אקדמי" - אחת התוכניות הגדולות שנעשו בארץ. בימים אלה אנחנו בעיצומם של תהליכי ליהוק ראשונים". 
על הישרדות הסביר: "השבוע עלה לאוויר פרומו ליהוק חדש לתוכנית "הישרדות" ומתוכננת עונה חדשה עם טוויסט מפתיע. תהליכי ליהוק החלו גם לעונה  חדשה של "משחקי השף" שנצלם בחורף. צילומי התוכנית "אוטו אוכל" הסתיימו וכעת אנחנו בשלב מתקדם של עריכה". 
לסיום כתב: "לסיכום, אני רוצה להתייחס לפרסומים מגמתיים מהשבוע האחרון שמתיימרים להציב סימן שאלה על עתידו של הערוץ ושל חברת החדשות  ולהבהיר:  רשת וחדשות 13 אינם עומדים למכירה. אנו רואים בחברת החדשות נכס חשוב וכל תסריט אחר שהוצג בתקשורת הינו תרחיש מומצא שאין לו קשר עם המציאות. בקרוב ייכנס אור צלקובניק  לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות, ואני משוכנע שביחד נעבוד למען הצלחת הערוץ."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרסתם
    דני 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החלטה מזעזעת. טוב נו לפחות הם הבינו שזה צריך להיות אנונימים והם הפסיקו עם הvip שלהם המאוס
    סגור
  • 1.
    תחליפו את גיא
    חיים 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    נמאסת
    סגור
  • לא להחליף את גיא
    הישרדות 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וואו חולה על גיא הוא המנחה הכי תותח בעולם
    סגור