טלוויזיה

טלטלה בחדשות 13: זה המנכ"ל החדש והמפתיע שנבחר

אחרי שאבירם אלעד שנכנס לתפקיד לפני שנתיים הודיע על התפטרותו, אור צלקובניק, מנכ"ל רדיו 103FM יחליף אותו בתפקיד, אחרי שכבר נבחר להיות מפקד גל"צ, אך הוא מעולם לא נכנס לתפקיד לאור הבחירות
כפיר אדר |  6
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
לאחר שנתיים בלבד בתפקיד, מנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד הודיע בשבוע שעבר למנכ"ל רשת 13, יורם אלטמן, כי החליט לסיים את תפקידו. אלעד ערך שיחה גם עם אלטמן וגם עם יו"ר רשת 13, נדב טופולסקי. היום (חמישי) נבחר מנכ"ל מפתיע מאוד שיחליף אותו -  אור צלקובניק, כך על פי רן בוקר.
מנכ"ל רדיו 103FM בן ה-40 כבר אמור היה להיות מפקד גל"צ החדש, אך בעקבות הבחירות בנובמבר 2022 הוא מעולם לא נכנס אל התפקיד. כעת הוא ינסה להוביל את המערכת שנמצאת בדעיכה ברייטינג בחודשים האחרונים.
כזכור, אבירם נענה לבקשת הנהלת הערוץ לסייע במציאת מחליף והוחלט לבסוף שיהיה זה צלקובניק. עזיבתו של אבירם מגיעה לאחר שגם סמנכ"ל התוכן, רותם דנון, ביקש לסיים את תפקידו באפריל האחרון לפני חודשיים, ובמקומו מונה ליאור לנדנברג.
 
הודעתו של אבירם מגיעה על רקע הירידה ברייטינג של חדשות 13 אל מול עלייתם המחודשת של ערוץ 14 וכאן 11, כמו גם עזיבתה של אילה חסון ממהדורת שישי ושבת שתחת אחריות חדשות 13 וחוסר ההתאמות למציאת דמות שתיכנס לנעליה של חסון. בחדשות 13 ערכו שינויים מהירים כדי להתמודד עם משבר הרייטינג, אך ללא הצלחה עד כה.
המנכ"ל היוצא אבירם אלעד הודה למנכ״ל הערוץ וליו״ר הדירקטוריון ואמר: "הגב שהענקתם לנו וחופש הפעולה העיתונאי המוחלט הם יוצאי דופן וראויים להערכה. תודה על האוזן הקשבת ושיתוף הפעולה לאורך כל הדרך. אני מבקש להודות גם לאייל דה פאו יו"ר חברת החדשות על העבודה המשותפת".
יו"ר דירקטוריון חדשות 13, אייל דה פאו, מסר: "מינויו של אור צלקובניק למנכ"ל חדשות 13 אושר פה אחד בדירקטוריון. אנו משוכנעים כי ניסיונו העשיר, גם במונחים של הגדלת רייטינג וגם בפנייה לקהלים חדשים בדיגיטל, יוביל את חברת החדשות לפסגות חדשות. אור צפוי להיכנס לתפקידו בתקופה הקרובה, ואנו מאמינים כי הכישורים והיכולות שהפגין בפעילותו הענפה לאורך השנים בתקשורת הישראלית, יהיו בעלי ערך רב עבור חדשות 13. אנו מאחלים לו הצלחה רבה ועומדים לצדו עם תחילת הדרך המשותפת".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    זונ..
    ישראל 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האחד זו.. והשני בן זו..
    סגור
  • 5.
    הם מפחדים בושה בושה בושה
    אינטריגות לא בבית ספ 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירון מגל לא למדנו שפה שלא מדברים אלה רק בתנועות פתח פייך תהיה גבר אל תתפוס בחבל בשני קצותו מי כמוך יודע שהערוץ אשר מבקש שתעבור אליו יחזיר אותך אחרונה שנאמר מאור לחושך אנו אוהדים אוהביך דואגים לך שלא תזדקק לנבילי האלה אל תיתן יד להפלת ערוץ 14 במקרה שמעתי הבוקר את איילה חסון ברשת 'ב את האמת היא לא היתה בשיא כושרה משמע שהיא לא היתי אומר גימגמה אלה זה זה אז אני בטוח שאין עינין כספי בנוגע לשניכם מה שאתם משתמשים בשם שמים בשידורים בבקשה אל תולכו שלל אחרי הלשון עדינה אלה שלא כל כך מתים עלינו אל תאכזבו אתם בחממה אל תפלו במפולת של קור הם מפסידים לנו בכל מערכה אל תתנו את ידכם וכולם להפוך את האימונים תל חי תלמדו אבינו מנחם בגין בימים קשים עמד על המשמר תזכרו ביצחק שמיר תרשמו את התורה שלהם שהיתה תורת בורא עולם פרנסה בידי שמים חוץ מיראת שמים לא לטעות אתם באיגרת רמה שלא תתעו כי יש בירה עמיקתה וכרע ולעולמי עולמים אני מאחל לכם שתהיו באיגרא רמה ירון עלה והצליח תבין הם רוצים לפרק את ערוץ 14 אל תתן לזה יד תחשוב על חברייך הטובים שעובדים איתך אתה ילד גדול אל תתן לחיצונים האלה להפוך את הקערה על פיה הערוץ ה
    סגור
  • 4.
    מי מי צופה בערוץ הזה????
    א.ת 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערוצי אלגזירה המפסידים הגדולים, כן רפורמה לא רפורמה, הבנו שהכל בערוץ הזה שקרים !!!! זה מה שחשוב. אפילו בחלום לא צופה ולא מזפזפ, כמו ערוץ ירדני מבחינתי
    סגור
  • 3.
    בקיצור, עוד שמאלן ?
    י ר ד ן 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה הוא הולך לשנות שם?
    סגור
  • 2.
    מה יעשה נתן זהבי בתוכנית של דרוקר????
    שלוש 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהבי וצלקובניק סיפור אהבה לא מאמין שהוא יוכל להמשיך
    סגור
  • 1.
    כל טוקבקיסט מתלהם יכול להחליף את אילה חסון (ל"ת)
    מה הבעיה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור