ויראלי

יהודה לוי נחשף בג'וב החדש: צפו בהצצה

הליהוק של יהודה לוי כזמר לפסטיגל הצליח להשאיר סקרנות לגבי התוצאה, והבוקר מגיע תורו לצאת לאור עם גרסת הכיסוי הרשמית ששחררו הבוקר בהפקת הפסטיגל. כך זה נשמע
שירה יום טוב | 
יהודה לוי (צילום טל גבעוני)
לקראת תחילת עונת ההופעות של הפסטיגל בעוד כחודשיים, הפקת הפסטיגל משחררת הבוקר הצצה שניה לסרט הפסטיגל, הפעם בכיכובו של יהודה לוי שלוהק השנה באופן מפתיע להפקת הענק. לוי אף קיבל תפקיד מפתיע, כשיגלם זמר מצליח בשם זוהר קינן. 
לוי שמככב בעיקר בקריירת משחק מוצלחת מאוד ועטורת פרסים מכובדים, יציג על במת הפסטיגל צד פחות מוכר אצלו - את יכולות השירה שלו. לוי קיבל לידיו את התפקיד וכבר בשלבי ההפקה הראשוניים נחשף כי הוא עומד לקחת חלק בפסקול ההפקה ולבצע גרסת כיסוי לשיר "נגד הרוח". הבוקר במסגרת חשיפת ההצצות לקטעים נבחרים מסרט הפסטיגל שמופק בימים אלה, נחשף הקליפ הרשמי בכיכוכבו של לוי, ולמעשה גם הביצוע המלא של לשירו של שלום חנוך.
לפני כחודש התפרסמה בלילה טוב עם גיא פינס טבלת השכר המפוארת של כוכבי הפסטיגל השנה, שכוללת פנים מוכרות וותיקות לצד משתתפים חדשים ומעניינים, כאשר לוי עצמו מחזיק במקום לא רע בדירוג המרוויחים.
 
השנה, נציגת ישראל באירוויזיון 2023 נועה קירל תהיה מובילת השכר. ההופעות בחנוכה יסדרו לה לא פחות מ-900 אלף שקלים, שנמוך באופן מפתיע מה-1.4 מיליון שקלים שקיבל עדן חסון בשנה שעבר. אחריה בדירוג, יהודה לוי שעושה קאמבק למופעים של חנוכה וירוויח סכום של 600 אלף שקלים. ממש צמוד אליו נמצאת אנה זק, שתגרוף לכיסה כ-550 אלף שקלים.
 
אמיר שורוש, או בשמו המוכר ראמזי מ"קופה ראשית", יכניס כ-500 אלף שקלים. יעל שלביה שעומדת לשיר בפעם הראשונה על במה כמו גם הראל סקעת ירוויחו סכום זהה של כ-400 אלף שקלים והרשימה לא נעצרת כאן.
אושר כהן עומד להכניס לכיסו 350 אלף שקלים, אבי אבורומי ייהנה מ-300 אלף שקלים, בדיוק כמו כוכב ארץ נהדרת ושנות ה-90 אוראל צברי שגם ייהנה מ-300 אלף שקלים. דניאל ליטמן יכניס 250 אלף שקלים, קווין רובין ירוויח 200 אלף שקלים, עדן סבן עם 150 אלף שקלים בדומה לכוכבת 'הבורר' לירית בלבן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה