ויראלי

אייל גולן מתרגש מהקאמבק: "חוזרים הביתה, כמו בפעם הראשונה"

אייל גולן מתרגש לקראת החזרה לבמה באמפי קיסריה: "כל שנה זה מרגש אותי מחדש כאילו זו הפעם הראשונה. היום חוזרים הביתה למקום שאי אפשר להסביר את הקסם שיש בו ולבמה שאני מרגיש בה הכי בבית.. קיסריה! 9 הופעות שחיכיתי להן כל כך ואין לכם מושג מה הכנתי לכם.. תודה לבורא עולם על הזכות"
תום נחום |  3
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
דניאל גרינברג ואייל גולן בתחילתו של קאמבק זוגי אחרי כמעט שנתיים כגרושים, או שאולי לא, תלוי את מי שואלים ובאיזה יום. כאשר כעת גולן וגרינברג ממשיכים לבלות יחדיו עם שני ילדיהם, ואחרי שבסטורי חדש שהעלתה דניאל גרינברג לאינסטגרם בשבת האחרונה צולם גולן עם שני ילדיו, מיאל ורון, על הידיים, וספק נחשף שההופעה של הזמר בקיסריה בסכנה, הספקות הוסרו והערב (שני) גולן יעלה שוב על הבמה בקיסריה להופעה הראשונה מתוך רצף של 9 הופעות באחת הבמות הגדולות והנחשבות ביותר בישראל.
לקראת החזרה לקיסריה, אותה מכנה גולן 'החזרה הביתה', הזמר העלה תמונה שלו מניח תפילין ומתפלל וכתב בהתרגשות: "כל שנה זה מרגש אותי מחדש כאילו זו הפעם הראשונה. היום חוזרים הביתה למקום שאי אפשר להסביר את הקסם שיש בו ולבמה שאני מרגיש בה הכי בבית.. קיסריה! 9 הופעות שחיכיתי להן כל כך ואין לכם מושג מה הכנתי לכם.. תודה לבורא עולם על הזכות. בע"ה נעשה ונצליח".
 
כזכור, בסרטון שעלה בשבת נצפית גרינברג פונה לילדיה ואומרת להם: "אין, מי שלא יורד מהידיים של אבא לא מקבל סוכריה. גמרתם אותו, גמרתם אותו, פריצת דיסק לפני קיסריה, השתגעתם? אין סוכריה, תרדו, מי שרוצה סוכריה שיירד, אף אחד לא רוצה סוכריה? טוב, אז אבא ימשיך להחזיק אתכם, מאוד קשה לאבא, אתם לא מתחשבים בו".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חוסר התחשבות
    נופר 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש בושה היינו שם היינו בהלם בסוף ההופעה שלחנו הודעה בפייבוקס שאנו דורשים פיצוי והם מוחקים את התגובות שלנו
    סגור
  • 2.
    זמר מהלב והנשמהה אוהב לשמח ולשמוח (ל"ת)
    יאלה קסריהההה 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קיסריה
    רותי 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה לך אייל, אתה זמר מעולה. עולה על כולם, חוץ מיהורם גאון.
    סגור