ויראלי

מעיין אדם חושפת: מה היא חושבת על פאולה רוזנברג?

מעיין אדם התייחסה לפרק של 'המטבח המנצח VIP' בו פאולה וליאון רוזנברג נכנסו למטבח: "אני בבית. מרותקת למיטה. מפספסת את המסיבה השווה של קשת וחתונה ויום הולדת, אבל הרווחתי את הפרק של פאולה וליאון, וכל מה שבא לי עכשיו זה את האוכל שלה שינחם אותי"
תום נחום |  1
מעיין אדם, פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
אמש (חמישי) שודר הפרק לו חיכו כולם של 'המטבח המנצח VIP' בקשת 12, כאשר פאולה וליאון רוזנברג, מגישי תוכנית הבוקר של קשת 12, 'פאולה וליאון', נכנסו למטבח בפרק שכלל שלל ויכוחים בין בני הזוג, כאשר לצד הסערה הגדולה שהשתלטה על המטבח, עוד אחרי הסערה שנגרמה בעימות בין פאולה וליאון לבין משתתף אחר בתוכנית, חיים לוינסון, פאולה רוזנברג זוכה לחיזוק מכיוונה של מעיין אדם.
מעיין אדם כתבה בסטורי שלה כך: "אני בבית. מרותקת למיטה. מפספסת את המסיבה השווה של קשת וחתונה ויום הולדת, אבל הרווחתי את הפרק של פאולה וליאון, וכל מה שבא לי עכשיו זה את האוכל שלה שינחם אותי", בעוד פאולה רוזנברג הגיבה: "אוהבת אותך".
כזכור, זאת אחרי שרק אמש (חמישי), אחרי המתקפה של אביב גפן במהלך הופעתו בברלין נגד האמנים שלא נקטו עמדה נגד הרפורמה במערכת המשפט, התגובות לסערה שנגרמה עקב כך ממשיכות לזרום, וכעת, הגיע תורה של מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12פאולה רוזנברג, שלקחה את הנושא צעד אחד קדימה, פרסמה רשימת אמנים שהתבטאו בצורה פומבית נגד הרפורמה ובאופן עקיף, קראה לחרם נגד האמנים שלא התבטאו, ביניהם גם כמובן, האמנים המזוהים עם הימין ותומכים בחקיקה במסגרת הרפורמה.
פאולה כתבה באינסטגרם שלה כך לצד תמונות רבות של אמנים שהתבטאו נגד הרפורמה: "מחשבות בעקבות דבריו של אביב גפן. חברות פרטיות יקרות מתחום ההיי-טק, משרדי עורכי דין, רואי חשבון וכדומה: בבקשה הצביעו בכסף שלכם, הזמינו להופעות ולהרצאות אצלכם בארגון את האמניות/ים והמרצות/ים שאמיצות/ים דיין/ם להגן על הדמוקרטיה. העובדה שהן/ם משלמות/ים כרגע מחיר כבד והפרנסה שלהן/ם נפגעת בגלל שהן/ם לא שותקות/ים היא לא גזירת גורל. יש לכם יכולת לשנות את המציאות הזאת לפחות במגזר הפרטי, גם אם הן/ם ברשימה השחורה של הארגונים הממשלתיים".
"לא מעט מפורסמים המשיכו לפרסם תכנים כאילו אנחנו לא חיים את המשבר הכי גדול מאז הקמת המדינה. האמת שבמהלך החודשים האחרונים, לא חשבתי שכולם חייבים להירתם - עד לימים האחרונים, כשכל הנורות האדומות מהבהבות, כשהפגיעה במרקם החברתי, הכלכלי, הבטחוני היא אנושה. כל מי שרוצה להינות מהטוב שיש במדינה הזו, חייב לומר משהו - לכאן או לכאן, כשהיא טובעת. שתיקה היא אמירה, שתיקה היא רועמת והיא הסכמה למה שקורה כאן, אנחנו זקוקים לכל קול שיכול לחזק".
 
עוד כתבה בתגובות: "אנשים שזוכים לפרסום ולתהילה, חובתם ולא רק זכותם, להשתמש בקולם/ן כדי לתמוך במצב הרוח הלאומי במצבי חירום כמו זה שאנחנו חיים עכשיו. אני שומעת המון טענות על כך שבניגוד למדינות אחרות, המפורסמים/ות בישראל לא מנצלים/ות את מעמדם/ן וקולם כדי למנוע דיקטטורה. האמת שיש לא מעט, רשימה מכובדת של אנשים שתלויים באהבת הקהל לפרנסתם/ן, שבכל זאת קמות/ים ואומרים: לא נשתוק".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעריכה את פאולה
    שני 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמיצה וחזקה
    סגור