ויראלי

יהודה לוי ודנה פרידר ביחד גם בפסטיגל? "היא שועלת קרבות"

יהודה לוי חושף מה קורה בבית מאז עבר לגור עם דנה פרידר ("אני מוריד זבל"), מי מבשל, ומה יקרה כשיהיה עסוק כל כך במופעי הפסטיגל לקראת חנוכה הקרוב
מערכת ice | 
יהודה לוי ודנה פרידר (צילום אינסטגרם יהודה לוי)
בחודש מרץ השנה נחשפנו לראשונה לזוגיות הנוצצת של יהודה לוי ודנה פרידר, ולפני כחודשיים כבר עלו השניים שלב ביחסים, כאשר עברו לגור יחד בדירתו החדשה של יהודה בדרום תל אביב.
יהודה לוי עסוק בימים אלו בהכנות לקראת הפסטיגל שיעלה קצת לפני חנוכה ברחבי הארץ וכולל לעיתים אפילו 4 מופעים ביום, כך שהשניים לא יתראו הרבה בזמן הקרוב. מצד שני, פרידר עצמה כיכבה בעבר בכמה פסטיגלים, בפעם האחרונה ב-2014.
 
בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" נשאל לוי על חלוקת התפקידים בבית, והשיב: "אני זה שמוריד את הזבל. אני גם עושה כלים מדי פעם. היא מבשלת כי אני עוד לא ממש שם למרות שיש לי פוטנציאל גדול ואני מאמין שבסופו של דבר אהיה בשלן חבל על הזמן. עוד לא הגעתי לשלב הזה".
על השאלה אם דנה מבינה שיהיה פחות זמין, אמר לוי: "דנה היא שועלת קרבות, היא ממש יודעת, היא עברה את זה. היא תבוא לבקר אותי מדי פעם, את יודעת, היא תעשה איתי את הפסטיגל איכשהו".
 
מתוך "ערב טוב עם גיא פינס"
לגבי תוכניות לחתונה עתידית, אמר לוי: "אנחנו נמצאים ברגע הזה, נהנים מההווה, מתחברים, מתעמקים, כזוג, כבני אדם, ונראה לאן זה יוביל". כשנשאל אם מדברים על השלב הבא, אישר: "לפעמים אנחנו מדברים על זה, כן".
פרידר מצדה, נשאלה בדיוק את אותה השאלה בריאיון ל-pplus והשיבה לאחר שאישרה שהיא מאוהבת: "אנחנו חיים את הכאן ועכשיו, הלוואי ונצליח והלוואי שיהיה טוב. חיים את הרגע, ועכשיו טוב. ואיזה טוב - שסוף כל סוף טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה