ויראלי

יהודה לוי ודנה פרידר בדרך לחתונה? "מדברים על זה"

כחצי שנה לאחר חשיפת הזוגיות הנוצצת וכחודש וחצי לאחר שעברו להתגורר ביחד: יהודה לוי ודנה פרידר נשאלים על השלב הבא, לא מאשרים ולא מכחישים - אבל מודים שהנושא כבר על הפרק
מערכת ice |  1
דנה פרידר, יהודה לוי (צילום ערן לוי, טל גבעוני)
כחצי שנה לאחר שמערכת היחסים הזוגית הנוצצת של הביצה נחשפה למדורי הרכילות, מחודש לחודש הסכימו יהודה לוי ודנה פרידר לגלות עוד קצת פרטים ועוד קצת תמונות על הזוגיות הטרייה שהלכה והתהדקה.
מלבד חופשות נוצצות ברחבי הארץ והעולם, השניים התקדמו שלב די מהר ביחסים, ולפני כחודש וחצי איחדו כתובת ומפתחות לבית. בני הזוג עברו להתגורר יחד בדירה החדשה שלו לוי שממש לא מזמן עזב את יפו, ועבר להתגורר בדירה חדשה בדרום תל-אביב. כזכור, בעבר התגורר השחקן ברחוב שינקין בתל-אביב עם אשתו לשעבר, שלומית מלכה.
 
כעת נמצא לוי בהכנות לפסטיגל לקראת חנוכה הקרוב, ובמסגרת יחסי הציבור "נאלץ" להתראיין ולחשוף עוד פרטים מחייו האישיים. בריאיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" נשאל מטבע הדברים על תוכניות לחתונה עם פרידר, והשיב: ""אנחנו נמצאים ברגע הזה, נהנים מההווה, מתחברים, מתעמקים, כזוג, כבני אדם, ונראה לאן זה יוביל". כשנשאל אם מדברים על השלב הבא, אישר: "לפעמים אנחנו מדברים על זה, כן".
 
מתוך "ערב טוב עם גיא פינס"
פרידר מצדה, נשאלה בדיוק את אותה השאלה בריאיון ל-pplus והשיבה לאחר שאישרה שהיא מאוהבת: "אנחנו חיים את הכאן ועכשיו, הלוואי ונצליח והלוואי שיהיה טוב. חיים את הרגע, ועכשיו טוב. ואיזה טוב - שסוף כל סוף טוב".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שתי לצנים
    איציק 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חתונה רלק חהההההההההההה
    סגור