ויראלי

איילת שקד: "ראיתי את הקטע הזה ופשוט בכיתי"

השרה לשעבר משתפת אחרי הצפייה בסדרת הדוקו המטלטלת "האחת": "אין עוד מדינה שלוחמיה נלחמים בחירוף נפש שכזה להגן עליה...אני מבקשת לפנות למי שמרגיש לאחרונה שארצו שינתה פניה, זו המדינה שלנו"
מערכת ice |  7
איילת שקד (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
"האחת", הדוקו המדובר שיצרו סימה קדמון ואמנון רבי לכאן 11, זכה בינתיים ליותר ממאה אלף צפיות ביוטיוב ועוד עשרות אלפים שצפו בה בשידור חי. הסדרה בעלת ארבעת הפרקים המגוללת את סיפורה של טייסת 201 במלחמת יום הכיפורים, מצליחה לטלטל ולרגש כל ישראלי, וכך גם את השרה לשעבר איילת שקד.
מחר נציין 50 שנה למלחמה הקשה, ושקד שיתפה את תחושותיה לאחר הצפייה בסדרה: "ראיתי בשבוע האחרון את הסדרה ״האחת״ ובקטע הזה, של חזרת השבויים, פשוט בכיתי. אין עוד מדינה שלוחמיה נלחמים בחירוף נפש שכזה להגן עליה, בשנים ההן ממש על עצם קיומה. הלוחמים במלחמת יום כיפור, הטנקיסטים, החי״רניקים, הטייסים, מסרו את נפשם כדי להניס את האויב מגבולות הארץ, כדי שאנחנו נוכל לחיות פה בשקט."
 
שקד ביקשה לפנות למתנגדי הממשלה, בייחוד לאלו ששקלו ירידה מהארץ: "רגע לפני יום הכיפורים, אני מבקשת לפנות למי שמרגיש לאחרונה שארצו שינתה פניה, חש שאינו בבית וחושב לעזוב, ולהפציר בו לצפות בקטע הזה מהסדרה ״האחת״, כדי להיזכר ולהרגיש למה אין לנו ארץ אחרת. אנחנו יכולים לא להסכים, למחות, להתעצבן, אבל לטוב ולרע ולטוב, זו המדינה שלנו, על יופיה וגם על פגמיה." כתבה שקר וחתמה, "אין לנו ארץ אחרת. גמר חתימה טובה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בכית הא כן לו מאמינה לך אחד בפה אחד בלב (ל"ת)
    דליוש 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    בדיוק ההפך
    ירון של פעם 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה מסתכל על מה שהיה ואחר כך נזכר במה שיש היום, ומבין שזה נגמר, שהכל השתנה, שאיילת שקד ומוריה הרוחניים יצרו מצב שבו לאנשים הגונים כבר אין מה לחפש כאן
    סגור
  • 4.
    שינתה פניה.?
    באמת? 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ?שקד טלי קורה מבין עינייך וראי מה הפטרון והמפלגה שאת מהללת מחוללת במדינה ואיזה זבל של אנשים חברים בה ולזה ר"ת מבקשת שאנחנו נשאף?
    סגור
  • 3.
    לשקד יש חלק לא מובטל בשינוי פני המדינה לרעה !
    דן 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    היא זאת שמנעה את ההצבעה לחוק שראש ממשלה עם כתבי אישום לא יכול להתמודד בבחירות וגרמה לכל הטרלה שהמדינה עוברת כעת, מוטב שתעלם לנו מהחיים ובטח לא תטיף מוסר לאף אחד במדינה!!!
    סגור
  • 2.
    אם מחר תפרוץ מלחמה אין יותר ערבות הדדית. כ"א לעצמו (ל"ת)
    דליה 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מלחמת יום כפור
    מנש 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חבל שההנרכיסטים ימח שמם שונאי ועוכרי ישראל לא מעריכים את הטוב שיש במדינה
    סגור
  • חבל על טיפת זיעה שנשפכה על מנת להגן על אנשים כמוך
    ירון מפעם 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני כבר לא מדבר על הדם הרב שנשפך ע"י אלה שאתה מאחל להם את האיחולים הטמאים שלך. ובלי קשר, למה שלא תיקח קצת שיעורים בעברית?
    סגור