ויראלי

עומר אדם חוזר בתשובה? התיעוד הזה שבר את הרשת

הזמר וזוגתו הדוגמנית יעל שלביה נצפו ירושלים, כשמתחת לבגדיו של אדם נגלו לכאורה ציציות של טלית, אבל בדיקה יותר מעמיקה מגלה שזו חולצת-ציצית, טרנד האופנה היהודית שהפך פופולרי מאוד בשבועות האחרונים
מערכת ice |  2
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
האם עומר אדם, אחד הזמרים האהובים בישראל מתחזק ומתקרב לחזרה בתשובה? תיעוד שלו מערב שישי האחרון, גרם לתהיות רבות ברשתות החברתיות. הזמר וזוגתו הדוגמנית יעל שלביה נצפו ירושלים, כשמתחת לבגדיו של אדם נגלו לכאורה ציציות של טלית, אבל בדיקה יותר מעמיקה מגלה שזו חולצת-ציצית, טרנד האופנה היהודית שהפך פופולרי מאוד בשבועות האחרונים.
למעשה, חולצת הציצית נכנסה ממש לתודעה בזכות משפיענית הרשת, מגישת קשת 12 לשעבר קורין גדעון, כשהעלתה לסטורי באינסטגרם שלה את בעלה חילי סורוצקין לבוש בחולצה כזו ולאחר מכן הטרנד תפס בעוצמה.
 
גדעון כזכור חשפה את הטרנד וכתבה:“העלתי את הסטורי הזה ואני קיבלתי באמת אלפי תגובות לדעתי, זה היה משהו חריג.. אני לא אשכח את זה, זה היה פשוט מטורף והאינבוקס שלי קרס".
העיתונאי העצמאי דניאל עמרם הסביר: "אעזור לכולכם כאחד שלמד 17 שנה בישיבות לפי ההלכה כשיש 4 קצוות מותר לשים את הציצית על החולצה, כלומר יש ״ציציות חולצה״ היום, שימו לב שיש חתך קל למטה זה לצורך 4 קצוות לציצית. לעוד שאלות אליי לפרטי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לעומר
    שרית 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עומר היקר יפה שאתה לובש חולצת ציצית אבל בבקשה שיעל תתלבש קצת בגדים צנועים...לאחלת לכם נישואים בקרוב חמודים...
    סגור
  • 1.
    17 שנה בישיבות?
    דוד 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ועדיין לא יודע שכאשר יש 4 קצוות, זה לא "מותר"לשים ציציות אלא "חובה" לשים.
    סגור