ויראלי

חזי דין חוזר להופעות: זו ההבטחה שלו לאחר רצח אחיינו

אחרי למעלה מחודש הקוסם חזי דין חזר להופיע וזאת לאחר ששכל את אחיינו אביעד הלוי שנרצח במסיבה ברעים ושהיה גם חלק מהצוות שמלווה את דין בהופעות שלו ברחבי הארץ במשך שנים עד שנרצח על ידי מחבלי החמאס
מערכת ice | 
חזי דין (צילום ניר סטולו)
מלחמת חרבות ברזל נמצאת באמצע היום ה-44 ואחרי שביום השני נפרד מאחד מקורבנות מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס, שנרצח על ידי המחבלים שחדרו לארץ, אביעד הלוי ז"ל, אחיינו של הקוסם חזי דין, הוא שיתף בדבריו ברשתות החברתיות את תחשותיו. אבל כעת, 42 יום אחריו, הקוסם חוזר.
אחרי למעלה מחודש הקוסם חזי דין חזר להופיע וזאת לאחר ששכל את אחיינו אביעד הלוי שנרצח במסיבה ברעים ושהיה גם חלק מהצוות שמלווה את דין בהופעות שלו ברחבי הארץ במשך שנים עד שנרצח על ידי מחבלי החמאס.
חזי דין הסביר: "גם בשל האבל אבל גם כי פשוט לא הייתי מסוגל להרים את עצמי ולבדר אחרים, למרות כל זאת הבטחתי שאחרי ה-30 אתרומם ואעשה זאת. הסופ״ש הוא הופיע לראשונה בהתנדבות ליחידה סודית במרכז הארץ. חייבים להמשיך לצעוד קדימה!".
 
צה"ל תקף עד כה 640 מטרות שונות ברצועת עזה, ביניהן: 13 מבנים רבי קומות, 30 מבנים המזוהים עם שלטון חמאס ו-350 מטרות שקשורות לירי תלוי מסלול. לפני מספר שעות שוטר מצרי ירה באוטובוס של תיירים ישראלים שעמד לצאת לדרכו לקראת חזרה לישראל. בפיגוע המזעזע נרצחו שני ישראלים, ישראלי אחד נפצע והמדריך המצרי שליווה את הישראלים נהרג גם הוא.
 
ממשרד החוץ נמסר: "הבוקר, במהלך ביקור תיירותי של קבוצת ישראלים באלכסנדריה, פתח מקומי בירי לעברם. בעקבות כך נרצחו שני אזרחים ישראלים והמדריך המצרי המקומי. בנוסף, ישנו במקום פצוע ישראלי במצב בינוני. משרד החוץ ושגרירות ישראל בקהיר פועלים מול הרשויות במצרים, יחד עם המל"ל, משרד ראש הממשלה וצה"ל, על מנת להחזיר את האזרחים הישראלים לארץ בהקדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה