ויראלי

האבא של האחיות חדיד נגד נתניהו: "אתה אחראי לטבח"

מוחמד חדיד בהאשמות קשות נגד ראש הממשלה על רקע הטבח של חמאס ב-7.10: "האכלת את הכרישים בארס ושחררת אותם לחופשי לקחת בני ערובה - כדי לשחרר בני ערובה ביחס של 1 ל-100. אני כמובן לא מעריץ של חמאס - אבל עשית מספיק נזק למאה הזאת. שיטחת את העיר עזה"
מערכת ice |  2
בלה וג'יג'י חדיד (צילום פייסבוק/ ג'יג'י ובלה חדיד)
אחרי ההשוואה בין ישראל לנאצים בעקבות המלחמה בין ישראל לחמאס, מוחמד חדיד, שהוא גם אביהן של דוגמניות העל בלה וג'יג'י חדיד, מכניס הפעם את ראש הממשלה בנימין נתניהו למשוואה עם תיאורים קשים נגדו.
בפוסט שהעלה לפני לרשת הוא כתב: "ביבי, אתה אחראי לכך. השארת את מחנה הריכוז/כלא עזה ללא השגחה. ידעת שאתה מקריב את האנשים הכי פגיעים, השמאלנים, היהודים ששנאו אותך. לא אכפת לך מהם".
 
עוד המשיך: "האכלת את הכרישים בארס ושחררת אותם לחופשי לקחת בני ערובה - כדי לשחרר בני ערובה ביחס של 1 ל-100. אני כמובן לא מעריץ של חמאס - אבל עשית מספיק נזק למאה הזאת. שיטחת את העיר עזה. אתה עוד תישפט בבית הדין על הנזק שהבאת על עמך - והשאר בידי אלוהים. לא תוכל להסתתר או להרוויח עוד זמן". 
רק לפני כמה שבועות טען חדיד כי ישראל היא: "היטלר של הזמנים המודרניים", כשישראל החלה להגן על עצמה ולתקוף בעזה במטרה לחסל את ארגון הטרור, מה שהביא להפצצת בניינים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבל שאתם כך מזלזלים בביבי
    מרכז 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באמת עצוב על כל מה שקרה אסור לכם לאשים בן אחד שהרבה אשמים הוא לא רק אשם תאשים גם אנשים אחרים מרב כעס וכאב אסור לצאת על בן אדם אחד אסור זה ממש אסור יש הרבה אנשים אשמים גם בשמאול תתחילו להפנים זה יוצר יותר מחלוקת שמדברים על נתניהו תפסיקווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    סגור
  • 1.
    צריך לשים את חדיד על משהו חד. (ל"ת)
    יוסי 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור