טלוויזיה

מוחמד חדיד באמירה אנטישמית: "החיילים מתעמרים בפלסטינים כמו הנאצים"

בשיחה עם מערכת 'הצינור', חדיד חשף את בורותו האנטישמית בכל הנוגע לנעשה בישראל: "אני לא יודע באמת מי זה חמאס, אני רק שומע עליהם מהחדשות. אני לא יכול לקרוא להם ארגון טרור כי אני באמת לא יודע עליהם דבר"
תום נחום | 
בלה וג'יג'י חדיד (צילום פייסבוק/ ג'יג'י ובלה חדיד)
כוכב "האח הגדול" קאזם חליליה שמגנה את חמאס ואת הטבח הנוראי בשבעה באוקטובר ומייצר סרטוני הסברה לישראל, קיבל ביום שני הודעה מפתיעה באינסטגרם מלא אחר  מאשר מוחמד חדיד, אביהן של הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד. בתוך כך, חדיד התראיין אמש (שלישי) ל'הצינור' עם גיא לרר וחשף את בורותו האנטישמית בכל הנוגע לנעשה בישראל ולקונפליקט הישראלי-פלסטיני.
בין היתר חדיד אמר כך, בשיחה שהתקיימה עם כתבת 'הצינור' רוני אבירם לפני מספר חודשים: "איך שהחיילים מתעמרים בפלסטינים אלו דברים שהנאצים עשו ליהודים. אל תקראו לי אנטישמי, זה מפריע לי. אני לא שונא יהודים, אני אולי מתנגד לציונות, אבל לא לדת היהודית. הם משתמשים בבנות שלי ובי כאויבים של ישראל. למה אומרים את זה בכלל? כי אנחנו מדברים? כי יש לנו קול? אני לא פה כדי לעזור לישראלים, אני פה כדי לעזור לפלסטינים, או כדי לפחות שידעו שיש להם קול בחוץ, שמדבר על זה. כואב לי על המשפחות של ישראלים כמו על משפחות של עזתים שאיבדו את חייהן. כואב לי. אמנם אני לא אומר את זה, אבל זה עצוב".
"הלכתי בירושלים, הלכתי ברחוב, היו שם 50 חיילים, הדרך שהם דיברו איתם, הדרך שהם דחפו את הפלסטינים אלה דברים שהנאצים עשו ליהודים. היה לי חבר טוב כבר 40-50 שנה. יום אחד הלכנו ביחד בפריז והוא אמר לי 'מוחמד אני צריך לספר לך משהו - אני ציוני'. אמרתי לו: 'למה אתה פותח נושא שאני לא מבין בו הרבה?'. אף פעם לא הייתי בעזה דרך אגב. אני לא יודע באמת מי זה חמאס. אני באמת לא יודע. אני רק שומע עליהם מהחדשות. אני לא יכול לקרוא להם ארגון טרור כי אני באמת לא יודע עליהם דבר. כל מה שאני יודע זה שהם שולטים על עיר בוערת גם ככה, קל לגרום לאנשים מתוסכלים לעשות דברים מטורפים. אם מישהו ישים אותי בעזה ויגיד לי שאני נשאר פה לתמיד, הייתי יוצא מדעתי. אנשים מדברים על זה שאני מוציא דברים מהקשרם. אני מבין את זה, אני מבין את כל הדברים האלה. אני לא בודק כל מילה שאני מפרסם אם היא נכונה. אני באמת לא".
 
מוחמד חדיד שלח לקאזם סרטון תעמולה פרו פלסטין בו הוא משווה את ישראל לנאצים. קאזם לא נשאר אדיש והגיב לו: "חמאס זה דאעש". קאזם שיתף את עוקביו בפנייה המוזרה: "פתאום קיבלתי התראה 'מוחמד חדיד שלח לך הודעה',  חשבתי לעצמי אם אני רוצה לאשר או לא? ברור שאני רוצה לאשר איזו שאלה, חיכיתי שהחי בסט הזה ישלח לי הודעה".
עוד הוסיף וכתב חליליה: "עכשיו אני נכנס לסרטון, ואני רואה סרטון תעמולה, חי בסרט ממש אבל וכמובן לא נשארתי חייב. שלחתי לו סרטונים, תמונות ושאלתי אותו -  זה האסלאם האמיתי?. אני מחכה שהוא יענה לי ומקווה שיענה". 
 
חדיד הינו פלסטיני שנולד בנצרת. במהלך הלחימה הוא השווה לא פעם בין הזוועות שעשו הנאצים ביהודים - להתנהגותם של היהודים לפלסטינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה