ויראלי

בר רפאלי חושפת את הצביעות של שחקני הוליווד - בתמונה אחת

הדוגמנית הישראלית מרבה לפרסם מידע על החטופים ועל הצד הישראלי במלחמה, בעזרת החשבונות עתירי העוקבים שלה ברשתות החברתיות, הפעם היא בחרה לחשוף את הצביעות בהוליווד, והצליחה
מערכת ice |  1
בר רפאלי קרולינה למקה (צילום אייל נבו)
הצביעות של הוליווד ועולם התרבות ברחבי הגלובוס כנגד ישראל, היא לא דבר חדש ואי אפשר לומר שעד ה-7 באוקטובר, די התרגלנו בישראל להתנהגות כזאת מהעולם, ואפילו די השתעממנו מהסיסמאות החלולות שאומרים מי שנמצאים על במות נוצצות וסטים מפוארים, אך לא בילו דקה מזמנם בישראל כדי לראות מה קורה כאן באמת.
מאז הטבח האכזרי שביצעו מחבלי חמאס באותו בוקר מחריד וחטיפת מאות בני האדם, ביניהם עשרות ילדים לרצועת עזה, השתנה משהו אצל הישראלים, שלא מוכנים לקבל יותר את הצביעות ויציבו מראה מול כל אלו שאינם יודעים דבר על הקונפליקט הישראלי-פלסטיני, אך הצד שהם או לפחות רובם המוחלט בוחרים הוא מובהק, והוא לא הצד הישראלי.
הדוגמנית הבינלאומית ולאחרונה גם סוג של פעילת הסברה ישראלית, בר רפאלי, שיתפה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, תמונות של כוכבים הוליוודיים מהשורה הראשונה, אוחזים בשלטים ועליהם כתוב "תחזיר את הבנות שלנו". 
 
כמובן שלתמונות שאותן העלתה רפאלי אין קשר למצב הנוכחי אלא לחטיפת מאות בנות בניגריה לפני כתשע שנים. כדי להמחיש את הצביעות, כתבה רפאלי באנגלית מתחת לתמונות שהעלתה: "לפני 9 שנים, בהוליווד נראים די זועמים בעקבות חטיפתן של 276 בנות בניגריה. אני לא באמת צריכה להשלים את המשפט, די פשוט להשלים את החסר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כך יאה
    יפה מאוד בר 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוליווד מתאסלמת
    סגור