ויראלי

סטפן לגר זועם: "אי אפשר לעשות הסברה כשיש אנשים כאלה בינינו"

הזמר והרקדן פרסם פוסט תמיכה במדינה בחשבון האינסטגרם שלו וזכה לתגובה צוננת מאחת העוקבות שטענה כי אין לו שום קשר ליהדות, בתגובה לכך העלה לגר סטורי בו כתב: "לך תנסה לעשות הסברה לישראל בחו"ל כשיש אנשים כאלה בינינו"
מערכת ice | 
סטפן לגר (צילום אינסטגרם)
הזמר והרקדן סטפן לגר פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט בו כתב כי "לא יזיזו אותנו מכאן", אחת העוקבות כתבה כי "ללגר אין שום קשר ליהדות אז אל תגיד שלא יזיזו אותנו מפה כי אנחנו לא רוצים אותך פה, ביי" בתגובה לכך פרסם לגר סטורי נוסף בו כתב :"לך תנסה לעשות הסברה לישראל בחו"ל כשיש אנשים כאלה בינינו".
סטפן לגר בן ה-25 נולד בבת ים להורים מטוגו שהכירו במהלך שירות דיפלומטי בשגרירות ניגריה בארץ. ללגר עצמו למרות שנולד בארץ, לא הייתה אזרחות ישראלית והוא נתקל בקשיים להשיגה עד אשר היה מועמד לגירוש. רק לאחר סיום שירותו הצבאי קיבל לגר אזרחות ישראלית.
רק לאחרונה נבחר לגר להוביל הקמפיין ל-"MYSLF" הבושם החדש לגבר מבית המותג הצרפתי היוקרתי איב סן לורן. השגריר של הקמפיין העולמי לבושם הוא הכוכב ההוליוודי אוסטין באטלר.
 
בחודשים האחרונים הוציא לגר את שירו החדש "רק אני יודע", בראיון לסיוון כהן סבן ב-103FM סיפר לגר בראיון סיפר: "נולדתי בארץ וגדלתי בארץ, וכל העניין הזה של המוזיקה וכל זה התחיל מהריקוד ועבר למוזיקה. באיזשהו שלב כן, בגיל 17. הייתי שם שנה וחצי עד שהוצאתי את השיר הראשון שלי ושם נפרדנו בטוב. בהופעות כבר היו צועקים 'סטפן', 'סטפן', כשהייתי רוקד איתם, אז החלטתי שאולי זה הזמן להתחיל את הקריירה לבד, לעבור לפרונט. הריקוד זה מגיל קטן אבל זה יותר נפתח לי בגיל 14.5 שממש התחלתי להתעסק בזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה