ויראלי

חזי דין שובר את הרשת: מי יזכה להופעה בסלון ביתו?

הקוסם שהופעותיו בוטלו בשל המצב והאבל המשפחתי שפקד אותו כאשר אחיינו אביעד נרצח במסיבת הנובה בקיבוץ רעים הזמין את האנשים שקנו כרטיסים להופעותיו ויארח אותם בביתו שביבנה להם יערוך מופעים פרטיים
מערכת ice | 
חזי דין (צילום משה נחמוביץ)
המופעים התבטלו בשל המצב וגם בעקבות האבל המשפחתי שפקד את דין, אביעד האחיין נרצח במסיבת הנובה והיה חלק בלתי נפרד מצוות המופעים. מדובר על מאות רבות של אנשים שיגיעו בקבוצות אינטימיות של עד 50 אנשים, המופעים יתקיימו בביתו הפרטי שביבנה ויכללו גם אוכל, שתייה ועוד פינוקים. כרגע המופעים הם רק לקהל שכבר רכש כרטיסים. 
חזי דין מספר: "מצד אחד אנחנו מנסים לחזור לשגרה עד כמה שאפשר ואני רוצה להמשיך למלא את תפקידי כאמן מבדר בימים לא פשוטים אלה, אבל מצד שני אני מרגיש שזה לא הזמן למופע הגרדניוזי והנוצץ שאליו אנשים רבים רכשו כרטיסים, כל עוד יש לנו חיילים בשטח וחטופים."
 
לפני קצת פחות מחודש הודיע דין  למרות האבל הפרטי על הירצחו של אביעד שהיה חלק מהמופעים הוא יחזור להופיע והבטיח: "למרות האבל הבטחתי שאחרי ה-30 אתרומם ואעשה זאת. באותו הסופ״ש הוא הופיע לראשונה בהתנדבות ליחידה סודית במרכז הארץ. חייבים להמשיך לצעוד קדימה!". היום כאמור הודיע שיחזור להופיע גם בפני הקהל שרכש כרטיסים להופעותיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה