ויראלי

גורי אלפי נחשף בפוסט מרגש: "מצילה אותי כל יום מחדש"

הקומיקאי בברכת יום הולדת מרגשת לאשתו הילה: "זה בעצם מה שהיא עושה, מצילה. זאת התכלית שלה. היא מצילה אותי כל יום מחדש. מצילה ומטפלת באנשים, בחברים, ומצילה עלי ועל כל הילדות. תודה שנולדת, זה ממש עזר לי. נחגוג כמו שצריך כשהעולם יעצור לרגע"
מערכת ice | 
גורי אלפי (צילום יוטיוב/ כאן 11)
הילה אלפי, אשתו של הקומיקאי ומגיש תכנית הלייט נייט ברשת 13, גורי אלפי, חוגגת את יום הולדתה ובעלה סיפק ברכה מרגשת עד דמעות, למי שהוא מגדיר רק בת 31 כי הוא סופר רק את ימי ההולדת שלה לצדו, כשהוא מציין: "יש יתרונות בזוגיות עם נרקיסיסט".
אלפי סיפר: "היא שונאת את החורף, ונולדה בדיוק בכריסמס. אני חושב שבגלל זה כל הזמן קר לה. היא נעה בין סדין חשמלי, לתנור, לג׳וד (בקבוק מים חמים). גם בקיץ היא יכולה להיכנס למיטה ברגליים קפואות. לא מבין איך כל הגוף הזה עובד...אני די בטוח שהיא אנמית. בכל מקרה, אני מצרף את התיק הרפואי שלה לברכה".
 
עוד כתב: "כל החיים היא במאבק בין האופי שלה שכולל בעיקר ים, חוף, ארטיק גלית ומדוזות, לבין הזמן שבו היא נולדה. אולי בכלל היא הייתה צריכה להיות מצילה. קלאסי! היא ודייויד הסלהוף רצים על החוף בבגד ים אדום. גם אתם שומעים את נעימת הפתיחה ברקע כן?".
 
לסיום הוא טען: "תכלס, זה בעצם מה שהיא עושה, מצילה. זאת התכלית שלה. היא מצילה אותי כל יום מחדש. מצילה ומטפלת באנשים, בחברים, ומצילה עלי ועל כל הילדות. תודה שנולדת, זה ממש עזר לי. נחגוג כמו שצריך כשהעולם יעצור לרגע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה