ויראלי

ניב רסקין מתעצבן בשידור חי: "את המשפט הזה תמחק"

רסקין אמר בתקיפות ללוינסון: "לא לא, חיים חיים, חיים, הכל בסדר אני רק אומר לך שהמשפט שביעי באוקטובר תמחק, למה אני כועס? זה יום טבח ויום שואה. זה משפט שלא, אסור שייאמר. עזוב אי אפשר להגיד את זה, רק את המשפט הזה תעיף". לוינסון עמד בסירובו
מערכת ice |  2
ניב רסקין (צילום מסך קשת 12)
הבוקר (ראשון) בשידור חי בקשת 12 אמר חיים לוינסון בתכנית הבוקר של ניב רסקין 'חדשות הבוקר', שבשביל בצלאל סמוטריץ' ושותפיו השביעי באוקטובר זה יום חג. גם אחרי שדרשו ממנו לחזור בו ולהתנצל הוא סרב.
פעם אחר פעם הפצירו בו חברי הפאנל, ובראשם יהודה שלזינגר לחזור בו: "אתה לא יכול להגיד דבר כזה, אל תגיד שזה יום חג", אמר לו וגם המגיש ניב רסקין נאלץ להתערב ואמר בתקיפות ללוינסון: "לא לא, חיים חיים, חיים, הכל בסדר אני רק אומר לך שהמשפט שביעי באוקטובר תמחק, למה אני כועס? זה יום טבח ויום שואה. זה משפט שלא, אסור שייאמר. עזוב אי אפשר להגיד את זה, רק את המשפט הזה תעיף". לוינסון עמד בסירובו.
 
בעקבות כך שיגר שי גליק מנכ"ל ארגון זכויות האדם בצלמו מכתב חריף לרשות השנייה ובה דרש את הדחת לוינסון משידור והחזרתו רק אחרי שיעבור בית בית של משפחות האבלים והנפגעים מהאסון הנורא ויתנצל בפניהם. במכתבו הוא כתב בין היתר: "בעוד עם ישראל כולו עוד עסוק באבל הנורא בהתמודדות יום יום מחדש עם מה שאירע ונחשף שאירע כמו למשל התחקיר המטלטל על הפגיעות המיניות שנעשו בכוונה ובשיטתיות בהתקפה הנוראה עומד מר לוינסון בשידור חי ואומר את המילים הבאים מבחינתו של סמוטריץ השביעי באוקטובר הינו יום חג.גם אחרי שהמראיין מתעקש שהוא יחזור בו הוא רק מגביר ואומר שזה יום חג שלהם. מי זה שלהם? כל הציבור הדתי? כל הציבור הלאומי?".
 
עוד מסר: "פשוט לא יאומן איך עומד או ליתר דיוק יושב שדרן ואומר שלמאות אלפי אנשים זה יום חג. הוא מתעקש ואומר שזה תפיסתם. (ככל הנראה הכוונה לכלל מצביעי הציונות הדתית או לפחות להרבה מהם ) אם זה לא שנאת אחים ומלחמה זה בוט איראני.. הדבר הזה מזעזע ברמות על אין לי מילים אפילו לכתוב את זה פשוט אין לי מילים.  עליו ללכת בית  בית בישראל של משפחות החללים, הפצועים, הנפגעים ונפגעות מינית ולהתנצל וגם אז זה יהיה לא מספיק.  על עבירות שבין אדם לחברו אין יום הכיפורים מכפר עד שירצה את חברו לעולם לוינסון לא יוכל לקבל כפרה על דבריו. לסיכום הדברים שנאמרו מזעזעים זה לא נאמר רק נגד סמוטריץ אלא על כלל הציבור הדתי והאמוני שבחר בו. דבריו הם רוע צרוף בהתגלמותו. פשוטו כמשמעו. ועל הרשות השנייה וקשת 12 לקום ולעשות מעשה וכמו שאמרתי על לוינסון לקום וללכת ל 1200 בתי אבלים אלפי הפצועים והחטופים ולבקש סליחה אחד אחד מהם. אגב הרבה מהם גם בחרו בסמוטריץ...".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך הוא מעז לדבר ככה, בושה!!! (ל"ת)
    נטע 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • האיש חולה אין דרך אחרת לקהל את האמירה
    אני 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנוראית הזו. במה הוא חולה חובר בתאי מוח לכאורה ??
    סגור