ויראלי

"קוראים לך נועה?": הקמפיין המרגש למען החטופה נחשף

קמפיין רשת חדש ויצירתי במיוחד קורא לכל הנשים בארץ להן קוראים נועה, להחליף את תמונת הפרופיל שלהן לתמונת החטופה נועה ארגמני. הקמפיין עלה  ימים ספורים לאחר שהתקבל אות חיים ראשון מארגמני, שנמצאת בשבי החמאס כבר מעל ל-100 ימים 

מערכת ice | 
חטיפת נועה ארגמני (צילום יוטיוב/ כאן 11)
במטה למען משפחות החטופים פרסמו אתמול (שלישי), סרטון מטלטל בו תועדו מגוון סלבריטאיות בשם נועה אשר קוראות לשחררה הדחוף של החטופה נועה ארגמני. בין המשתתפות בסרטון: הזמרת נועה קילר, אושיית הרשת נועה תשבי, השחקנית נועה קולר, השחקנית נועה אסטנג׳לוב, התסריטאית ונכדתו של יצחק רבין, נעה רוטמן, הדוגמנית וזוגתו לשעבר של גיא איתן מהאח הגדול, נועה בני והשחקנית נועה לפידות.
 
"נולדנו עם השם הכי נפוץ בארץ, את לא יכולה להתקשר ולהגיד: 'היי, זאת נועה' וידעו מי זאת. יש עשרות אלפי נועה בארץ ובעולם, אבל רק אחת בעזה, נועה ארגמני. וזאת הייתה יכולה להיות כל אחת מאיתנו", נאמר בסרטון. 
 
תזמון הסרטון אינו מקרי. השבוע,  ציינו בישראל 100 יום למתקפת הפתע של חמאס על ישראל בשבעה לאוקטובר. רבבות הגיעו לעצרת ענקית שהתקיימה בתל אביב, שם ליאורה, אמה של נועה (שחולה בסרטן סופני)  אמרה על הבמה: "אני לא מבינה איך עברו 100 ימים, אני יודעת ש-100 ימים בשבי זה קשה מאוד. אני מקווה שאוכל לראות אותה כמה שיותר מהר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה