ויראלי

דניאל עמרם חוטף ברשת: החשיפה שהסתבכה בגדול

לאחר המקרה החריג שקרה באצטדיון טדי, בו שוטר תקף באלימות אזרחים, ביניהם העיתונאי חיים לוינסון, דניאל עמרם חושף שאותו שוטר הוא בעצם עבריין בעל זהות כפולה, המשטרה מיהרה להגיב
מערכת ice |  3
דניאל עמרם (צילום מסך הצינור)
מקרה חריג אמש (שבת) באצטדיון טדי, שוטר אשר תקף באלימות קשה אזרחים, ביניהם את העיתונאי חיים לוינסון שטען כי חנק אותו עד שלא יכל לנשום. איש התקשורת דניאל עמרם, חשף כי השוטר הוא בעצם עבריין בעל זהות בדויה, משטרת ישראל מיהרה להגיב ואמרה שכל ההאשמות נגד אותו שוטר הן חלק מתפקידו והוא היה חייב לאמץ זנות שונה למען התפקיד
בחשבון הטוויטר של דניאל עמרם, הוא חושף תחקיר שערך על אותו שוטר בו הוא חושף את זהותו לגמרי, ומשאיר את הטוויטר בהלם: "גל בן איון נולד ב1997 בגבעת זאב, ב2013 כשהוא בגיל 19 הוא הסתבך בפרשה פלילית חמורה ונעצר עם עוד מספר עבריינים כבדים, לה הוא הגיש ערעור ונדחה. אין שום מידע מה קרה עם התיק הזה, הוא פשוט נעלם. שנתיים לאחר מכן גל בן איון, שנעצר עם עבריינים כבדים מופיע פתאום בעצמו עם מדי משטרה. סוג המדים האלו בלי התג שם כמובן. מאז מכאן גל תפקד במשטרה במשך שנים כאדם אנונימי. גל אימץ זהות בדויה בשם "נבו גמליאל" וממשיך בעולם הפשע. הוא יכל להמשיך אם רצה עם חייו בעולם הפשע, ואז גם להפליל את אלו שהיו איתו ולסגור למשטרת ישראל פינות. מדובר פה בבן אדם שלא ״עוזר למשטרה״ אלא חלק מעולם הפשע"
 
דוברות משטרת ישראל מיהרה להגיב: "הבלש עוסק בביום עסקאות סמים נגד סוחרי סמים במסגרת תפקידו ועבודתו במשטרה באישור, ברשות ובסמכות, ולכן חייב לאמץ זהות שונה. הוא לא הורשע ולא נאשם בפלילים מעולם, ולא עוד שקרים שנרשמו עליו בפרסום ברשת מדובר בהכפשה שקרית שעולה כדי הוצאת דיבה חמורה ולשון הרע - ואנו נפעל בהתאם"
הכתב ג'וש בריינר, הגיב נגד דניאל עמרם בטוויטר "הבחור נשרף"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יופי שנחשף, מגיע לאידיוט אלים כזה
    שליקשלק 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שהוא סמוי, לא אומר שהוא יכול להתנהג באלימות. כולנו יודעים גם מה דעותיו הפוליטיות, שלו ושל כל מי שמגן עליו. כן כן גם המגיבים העתידיים פה בכתבה.
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד!
    ט"ח 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאל אתה מדהים..
    סגור
  • 1.
    דניאל עמרם ... אתה עושה נזק יותר מתועלת (ל"ת)
    אורי 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור