עסקי ספורט

הפועל ת"א תימכר לאיש העסקים הבכיר? עסקה מפתיעה בכדורגל

שנה בלבד לאחר רכישת הפועל תל אביב ע"י האחים מינצברג, מעוניין איש העסקים חזי מגן לרכוש את הקבוצה מידיהם ביחד עם קבוצת משקיעים. הפועל תל אביב שוב תחליף בעלים בעונה הבאה?
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
בדיוק לפני שנה נרכשה קבוצת הפועל תל אביב בכדורגל על ידי קבוצת רוכשים אמריקאית בראשות האחים דיוויד ומיכאל מינצברג. אלא שלאחר שנה כושלת מבחינה מקצועית, יש כבר מי שמעוניין לרכוש את הקבוצה מידיהם.
על פי פרסום היום (שני) ב-ynet, קבוצת משקיעים בראשותו של איש העסקים חזי מגן (לשעבר הבעלים של בני יהודה תל אביב), תגיש בקרוב הצעה כספית לאחים מינצברג מתון כוונה לרכוש מידיהם את הפועל תל אביב עוד בתום העונה הקרובה.
 
קבוצת הרוכשים האמריקאית TAFP (Tel Aviv Football Partners) הצהירה לפני שנה עם רכישת הקבוצה משרון ניסנוב: "אנו מאמינים שהפועל תל אביב יכולה לשוב למקומה הטבעי כאחד מהמועדונים המובילים בישראל. האסטרטגיה שלנו היא שימוש במערכות ובתהליכים מודרניים כדי להשיג תארים והצלחה עקבית, תוך כיבוד ההיסטוריה, המסורות והערכים של המועדון".
הפועל ת"א, נחשבת לאחד ממועדוני הכדורגל המצליחים בישראל ומחזיקה ב-13 תארי אליפויות, 16 גביעי מדינה ו-17 קמפיינים באירופה, ובין היתר, ניצחונות מרשימים על מועדוני פאר מאנגליה, איטליה וצרפת. 
למרות זאת העונה הנוכחית נחשבת כישלון כאשר הקבוצה ניצבת רק במקום העשירי בטבלה עם 25 נקודות לאחר 25 מחזורים, ונמצאת בסכנת ירידה לליגה הלאומית. גם החלפת המאמן ומינויו של יוסי אבוקסיס לא סייעה והוא השיג עד כה רק 2 נקודות בארבעה משחקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה