עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: השחקן המוערך שם קץ לחייו בגיל 42

קונסטנטין קולצוב, שחקן נבחרת בלארוס בהוקי, שם קיץ לחייו בגיל 42 בעוד חברתו הטניסאית החליטה להתגבר על האובדן ולהמשיך לשחק כרגיל. "בצער רב, אנו מועדים על לכתו של עוזר המאמן והשחקן לשעבר של הקבוצה. הוא היה אדם חזק, מלא שמחה ואהוב במיוחד על חבריו לקבוצה, הקולגות והאוהדים", נכתב בהודעה מטעם המועדון שלו
מערכת ice | 
התאבדות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קונסטנטין קולצוב, אחד משחקני ההוקי הקרח המוערכים בעולם הלך לעולמו בגיל 42 בלבד מסיבה שאינה פורסמה. קולצוב היה שחקן נבחרת בלארוס, והוא היה בן הזוג של אלופת אוסטרליה בטניס, ארינה סבלנקה. בזמן מותו, קולצוב שהה במיאמי יחד עם סבלנקה התכוננה לטורניר שיתקיים בעיר. אלא כעת נחשף מידע חדש ומטלטל במיוחד בנוגע למותו – השחקן מת לאחר שקפץ מהמרפסת של חדר המלון בו שכן.
למרות זאת, נראה כי בת זוגו מתכננת להמשיך לשחק כרגיל במהלך טורניר מיאמי שיתקיים השבוע, והמארגנים הודיעו כי השחקנית "לא הראתה סימנים שהיא מתכוונת לפרוש". כמו כן, מדובר בטרגדיה נוספת עבורה. רק לפני חמש שנים נפטר אביה של סבאלנקה, סרגיי, שהיה גם כן שחקן הוקי ונהרג בגיל 44.
 
נזכיר כי קולצוב שיחק שלוש שנים בליגת ההוקי הטובה בעולם (NHL), בפיטסבורג פינגווינס (2002-200 ו-2005/6). כמו כן, הוא ייצג את נבחרת בלארוס בשתי אולימפיאדות חורף שנערכו ב-2002 ו-2010. את ההודעה על דבר מותו פירסמה הקבוצה בו הוא שימש כעוזר מאמן, סלבאט יואלייב. "בצער רב, אנו מועדים על לכתו של עוזר המאמן והשחקן לשעבר של הקבוצה. הוא היה אדם חזק, מלא שמחה ואהוב במיוחד על חבריו לקבוצה, הקולגות והאוהדים. שמו ייזכר לעד בהיסטוריה של המועדון", נכתב בהודעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה