עסקי ספורט

יוסי בניון נחשף: לא תאמינו מה השווי המטורף שלו

יוסי בניון, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, עומד לפני רגע גורלי עם משחקה של הנבחרת מול איסלנד בחצי גמר ליגת האומות. רגע לפני נחשף הונו האישי של בניון, שמגיע בזכות קריירה ארוכת שנים בה הרוויח משכורות עתק כשחקן וכפרזנטור, ובעיקר בזכות ההשקעות שלו בתחום הנדל"ן. אז כמה שווה כיום כוכב העבר האגדי?
מערכת ice |  7
יוסי בניון (צילום פלאש 90)
יוסי בניון, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, הוא ללא ספק אחד מהכדורגלנים הטובים והמצליחים ביותר בתולדות מדינת ישראל. רגע לפני הערב הגורלי של נבחרת ישראל, שתתמודד היום (חמישי) מול איסלנד במסגרת ליגת האומות במשחק חצי הגמר על העלייה ליורו 2024, השווי המטורף של יוסי בניון נחשף.
ב"ישראל היום" ערכו סקירה של כל התחנות של בניון בקריירה כשחקן, כמו גם עסקאות שעשה תוך כדי ואחרי הקריירה המפוארת שלו, ומצאו כי השווי של בניון כיום הוא לא פחות מ-100 מיליון שקל, זאת בעקבות הכניסה שלו לענף הנדל"ן, רכישות שעשה במפר פרויקטים גדולים ועוד. כמו כן, שימש בניון כפרזנטור של מספר חברות והרוויח סכומי כסף גבוהים מהקבוצות בהן שיחק בקריירה.
 
כזכור, מיד לאחר פרוץ מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר, נודע סיפור גבורתו של אחיינו של יוסי בניון, שקד, חייל בן 20, שהצליח לחסל שלושה מחבלים שחדרו לביתו. לפי בניון, אחותו רויטל ומשפחה גרים בקיבוץ בארי - אחד המוקדים שספגו הכי הרבה בלחימה 
בשעות הבוקר, גיסו של בניון, שרון שבו, יצא לרכיבת אופניים וזמן קצר לאחר שנפתחה המערכה הוא נתקל במחבלים שחדרו ליישובו. למרבה המזל שבו נפגע מירי בידו בלבד והצליח לחמוק ולהסתתר עד הצוהריים בשדה סמוך.

במקביל לכך, רעייתו של שבו ואחותו של בניון, רויטל, שהתה בביתם עם ארבעת ילדיה. בשלב כלשהו נאלצה האם וילדיה להסתתר מהמחבלים בתוך ביתה שלה ותוך כדי היא פנתה לאחיה בתחינות לעזרה.
בשעות הצוהריים המחבלים החלו להתקרב לבית המשפחה, ובשלב זה אחד מילדיה של רויטל, החייל הצעיר שקד, החליט לחתור למגע והצליח בגבורה רבה לחסל שלושה מחבלים. לצער המשפחה האיום המשיך. מחבלים אחרים החלו להתקרב לבית ולהפציץ אותו ברימונים.
רויטל וילדיה נאלצו לקפוץ מגג הבית הבוער והצליחו להגיע לידיו של צה"ל שפינה אותם. רק לקראת חצות המשפחה הגיע לבית החולים סורוקה לאחר שפונתה ושם מצאה את אב המשפחה והם התאחדו. בניון סיפר על האירוע: "עברתי את היום הכי קשה בחיים שלי. כבר השלמתי עם זה שנגמר הסיפור, אבל אז קרה נס בזכות האחיין הגיבור שלי".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אחותו של בניון
    הפנתר 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללכת לבית כנסת ולברך את תפילת הגומל וכמובן תרומה
    סגור
  • 6.
    555
    רובי 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסי היקר, חמסה עליך. צריך לתלות להם דלי מים על הצוואר כדי שכשיוצאות להם העיניים הן לא תיפולנה ארצה. דבילים צרי עין. כאילו שגירבצת והכסף זרם לבד. אין על מה לכתוב ???
    סגור
  • 5.
    יוסי בניון
    אבי 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שכל ברגליים ראש חלול.פתח קיוסק 0
    סגור
  • 4.
    תרומה לחיילים פצועים (ל"ת)
    תצא ענק 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    תרומה
    חן 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בבקשה לתרום לארגוני חיות.כלבים נטושים.חיילים על כיסאות גלגלים.ציודמחדיש עבורם.לצער בעלי חיים.
    סגור
  • 2.
    שאפו גדול. פעל בשכל (ל"ת)
    דודי 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 1.
    בנעיון
    אבי 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואבא שלו אין מה לאכול בושה
    סגור