עסקי ספורט

דני אבדיה במשחק הטוב בקריירה? כך הביס את יאניס הלילה

במשחק מול הבאקס, דני אבדיה רשם את אחד המשחקים המרשימים בקריירה שלו, עם 23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, עזר לקבוצתו לנצח 117:113
מערכת ice |  1
דני אבדיה (צילום יוטיוב/ Basketball Highlights)
הלילה, (בין שלישי לרביעי) דני אבדיה וקבוצתו, וושינגטון וויזארדס פגשו את קבוצתו של יאניס אנטטקומפו, מילווקי באקס. הבאקס מועמדים לזכייה באליפות ומתכוננים לפלייאוף שיחל בעוד כשבועיים. לעומתם הקבוצה של אבדיה ממוקמת בתחתית הליגה, הוויזארדס רשמו ניצחון אדיר. 
הוויזארדס הדהימו את הבאקס עם 113:117 גדול. אבדיה סיפק את אחת ההופעות המרשימות שלו ב-NBA, בעיקר לאור העובדה שהפעם היכולת הנפלאה הובילה לניצחון, ועוד על המדורגת שנייה במזרח. הישראלי שיחק 39 דקות וסיים עם 23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.
 
מילווקי, ללא אחד הכוכבים הגדוליםש שלה, דמיאן לילארד ירדה סיפקה הלילה את אחד ההפסדים היותר משפילים שלה בשנים האחרונות, כאשר אפילו משחק מצוין של יאניס אנטטוקומפו (35 נקודות, 15 ריבאונדים, 10 אסיסטים) לא הספיק.
בתחילת עונתו השנייה ב-NBA אבדיה ניצח בביתו את הבאקס של יאניס עם הגנה גדולה והיה אחד המצטיינים של המשחק למרות שקלע 3 נקודות בלבד. היום אבדיה מראה גם יכולות התקפיות כאשר קלע 23 נקודות. המשחק הבא של הוויזארדס יתקיים כבר מחר, ב-2:00 בלילה ויפגשו את קבוצתו של לברון ג'יימס, הלייקרס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זרק 5 שלשות אחת לא נכנסה. שיחק טוב אבל לא מעולה (ל"ת)
    עמי 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור