עסקי ספורט

משכורות הענק של מאמני ה-NBA: מי מרוויח 17.5 מיליון דולר לעונה?

לאחר שפורסמו שכרם של שחקני ליגת ה-NBA, כעת נחשפים שכרם של המאמנים הבכירים. המאמן סטיב קר מקבוצת הכדורסל "גולדן סטייס ווריירס", הינו המאמן המשתכר ביותר בליגת ה-NBA כאשר  שכרו מסתכם ב-17.5 מיליון דולרים
מערכת ice | 
NBA באבו דאבי (צילום DCT NBA)
רבות דובר על שכרם של שחקני ליגת ה-NBA, כעת נחשפים גם שכרם של המאמנים המובילים ביותר בליגת הכדורסל הבכירה של ארה"ב וקנדה, אשר נחשבת לליגת הכדורסל הטובה בעולם. 
בחודש מרץ האחרון דווחה קבוצת הכדורסל "גולדן סטייט ווריירס" על המשך כהונתו של המאמן סטיב קר, דבר שהוביל להארכת חוזה הענק שלו. מאמן קבוצת הכדורסל המפורסמת חתם על הסכם המעניק לו קביעות כמאמן הקבוצה למשך שנתיים נוספות. אותה עסקת ענק הסתכמה ב-35 מיליון דולרים ובכך הפך קר למאמן המשתכר ביורת בליגת ה-NBA.
תוקפו של החוזה המדובר היה אמור להסתיים בקיץ הקרוב ובעקבות כך, החליטה "גולדן סטייט ווריירס" להחתים את קר ולקבוע את המשך תפקידו כמאמן של קבוצת הכדורסל המפורסמת. 
מלבד קר, קבוצת הכדורסל "מיאמי היט" דיווחה לפני חודשיים על הארכת החוזה של המאמן המצליח אריק ספולסטרה. לטענת קבוצת הכדורסל, מדובר בהסכם שיעניק למאמן אריק ספולסטרה קביעות של 8 שנים בשווי של 120 מיליון דולרים. אין ספק, ספולסטרה גרף הישג משמעותי בעקבות החוזה המדובר לאור העובדה כי מדובר בסכום הגבוה ביותר שהושקע אי פעם במאמן של ליגת העל NBA
קבוצת כדורסל נוספת שהעניקה חוזה מכובד ביותר למאמן שלה, היא קבוצת "דטרויט פיסטונס", אשר החתימה את מונטי וויליאמס ל-6 שנים בשכר של 78.5 מיליון דולרים. לסיכום, במקום הראשון בקטגוריית חמשת המאמנים המשתכרים ביותר בליגת העל, מופיע המאמן סטיב קר מקבוצת הכדורסל גולדן סטייס ווריירס אשר שכרו בעונה מסתכם ב-17.5 מיליון דולרים, גרג פופוביץ' מקבוצת סן אנטוניו ספרס משתכר ב-16 מיליון דולרים.
במקום השלישי ממוקם המאמן אריק ספולסטרה מקבוצת מיאמי היט אשר משתכר ב-15 מיליון דולרים. במקום הרביעי המאמן של קבוצת דטרויט פיסטונס, מונטי וויליאמס, אשר שכרו מסתכם ב-13.1 מיליון דולרים. קבוצת הכדורסל אינדיאנה פייסרס משלמת למאמן ריק קרלייל 7.25 מיליון דולרים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה