עסקי ספורט

18 אלף דולר ברבע שעה: ההימור המוצלח של כדורגלן העבר

סרחיו אגוארו, שחקן העבר הארגנטינאי, שיתף בטוויטר שהימר על המשחק בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד, בסכום של 10,000 דולר. הימורו היה שיהיו מעל 3 שערים במשחק, מה שקרה כבר לאחר 14 דקות משחק, מה שהקנה לאגוארו זכייה ב-18,900 דולר
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
סרחיו קון אגוארו, שחקן העבר הארגנטינאי שיתף אמש (שלישי), ברשתות החברתיות לקראת מפגש הענק בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד בליגת האלופות, את הימורו למשחק, חלוץ העבר הימר שיהיו מעל 3 שערים במהלך המשחק. אגוארו שיתף את ההימור וכתב "למשחק כזה מגיע שיהיו בו הרבה שערים". בהימור השקיע 10,000 דולר על יחס של 1.89.
ההימור של אגוארו הסתמן כהצלחה כבר לאחר 14 דקות משחק בלבד, כאשר ברנרדו סילבה העלה את סיטי ליתרון לאחר שתי דקות, וריאל מדריד הספיקה להפוך את התוצאה במהרה משערים של קמאבינגה ורודריגו. מה שהקנה לאגוארו זכייה בסך 18,900 דולר, רווח של 8,900 דולר.
 
 
המשחק אמש בין שתי הקבוצות ייזכר לזמן רב, קיבלנו שני מהפכים, כדורגל בקצב גבוה ושערים יפהפיים, המשחק גרר תגובות טובות ומחמאות מכל עבר, כאשר המשחק המקביל בין באיירן מינכן לארסנל גם הוא סיפק את הסחורה כשהקבוצות נפרדו בתיקו 2. הערב בליגת האלופות צפויים עוד שני משחקים גדולים כאשר ברצלונה תפגוש את פריז סן ז'רמן של אמבפה ואתלטיקו מדריד של אנטואן גריזמן תפגוש את בורוסיה דורטמונד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה