עסקי ספורט

לראשונה באולימפיאדה: כמה כסף ירוויחו הזוכים במדליית זהב?

האולימפיאדה קרבה ובאה ואיתה שינוי מרענן: הזוכים במדליית הזהב ירוויחו לצד התהילה, הכבוד והמדלייה, גם פרס כספי לא קטן בסך 50 אלף דולר, שהסכום הכולל שיושקע בפרסי הזוכים הוא 2.4 מיליון דולר
מערכת ice | 
אולימפיאדה (צילום freepik)
עוד שלושה חודשים בלבד לטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בפריז 2024 כשב-26 ביולי יודלק הלפיד בעיר האורות, שלוש שנים לאחר האולימפיאדה בטוקיו (זכר לדחייה בשנה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה).
ובפעם הראשונה בתולדות התחרויות האולימפיות, הזוכים במדליית זהב ייהנו גם מפרס כספי בשווי 50 אלף דולר לכל זוכה, כאשר הסכום הכולל שיושקע בפרסים הינו 2.4 מיליון דולר. יו"ר הוועד האולימפי הבינלאומי, סבסטיאן קו, אישר כי אלה שייזכו בתחרויות, לא ירוויחו רק את הכבוד והיוקרה בלהיות במקום הראשון ולזכות במדליה, אלא גם בפרס כספי של 50 אלף דולר. "אי אפשר לכמת את הערך שבזכייה במדליה אולימפית, אבל חשוב שחלק מההכנסות שלנו יחזרו מיד לאנשים שהופכים את המשחקים האולימפיים לחוויה עולמית".
 
החל מהאולימפיאדה של 2028, דווח כי גם זוכי מדליית הכסף והארד יקבלו פרס כספי, טרם הוחלט כמה. ישראל תשלח לאולימפיאדה הקרובה 54 משתתפים ומשתתפות, כאשר מענף הכדורגל נשלחו הכי הרבה נציגים ישראלים (18, מספר חובה) ואחריו ענף השייט עם 7 נציגים, שלושה גברים וארבע נשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה