עסקי ספורט

אבל בכדורגל הישראלי: שוער נבחרת ישראל לשעבר הלך לעולמו

חיים לוין, שוער העבר האגדי, נפטר בגיל 87, בין ההישגים שלו אפשר למצוא זכייה בתואר שחקן העונה בישראל בעונת 1964/65, אז זכה עם מכבי ת"א באליפות השנייה שלה ברציפות. שתי עונות לאחר מכן זכה בעוד אליפות וכן גם בגביע אסיה עם נבחרת ישראל.

מערכת ice |  1
כדורגל (צילום freepik)
עוד בוקר קשה לכדורגל הישראלי שממשיך להפרד מאגדות העבר שלו. הבוקר (ראשון) נודע כי שוער העבר של נבחרת ישראל ושל כמה מהקבוצות המובילות בישראל, חיים לוין, הלך לעולמו בגיל 87. 
לוין הותיר אחריו ארבע בנות, נכדים ונינים, והלווייתו תתקיים ב-17:00 בבית העלמין נס הרים. בעברו, נחשב לאחד השוערים הטובים במדינה, כאשר שיא הקריירה שלו נרשמה במכבי תל אביב, אליה עבר בתחילת שנות ה-60. כמו כן, הוא שיחק בקריירה שלו בהפועל פ"ת, הפועל כפ"ס, הפועל חדרה ומכבי חיפה בטרם פרש בראשית שנות ה-70.
 
בין ההישגים שלו אפשר למצוא זכייה בתואר שחקן העונה בישראל בעונת 1964/65, אז זכה עם מכבי ת"א באליפות השנייה שלה ברציפות. שתי עונות לאחר מכן זכה בעוד אליפות וכן גם בגביע אסיה עם נבחרת ישראל.
את הצהובים הוא עזב במהלך 1969 ובהמשך הקריירה שיחק שוער העבר בבית"ר ירושלים, מכבי נתניה והפועל ירושלים. יש להזכיר כי לוין שיחק בליגה הבכירה כמעט עד גיל 40 וזכה בשורה של תארים בדרך. בנבחרת ישראל היו ללוין 22 הופעות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ענק שבענקים
    zev 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יהי זכרו ברוך
    סגור