עסקי ספורט

מסי נפרד בכאב: "השאיר לנו זיכרונות גדולים, תנחומים למשפחתו"

סזאר לואיס מנוטי, מאמנה האגדי של נבחרת ארגנטינה אשר זכה עמה במונדיאל 1978, הלך לעולמו בגיל 85. ליאו מסי ספד לו בחשבון האינסטגרם שלו: "השאיר לנו את אחד הזיכרונות הגדולים של הכדורגל שלנו. תנחומים למשפחתו וליקיריו"
מערכת ice |  1
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
סזאר לואיס מנוטי, מאמנה האגדי של ארגנטינה אשר זכה עם הנבחרת במונדיאל ב-1978, הלך לעולמו בגיל 85. מנוטי סבל מאנמיה ובמהלך החודש האחרון חלה הדרדרות במצבו. מנוטי זכה לאהדה רבה מקרב חובבי הכדורגל בזכות יכולותיו המקצועיות וההישגים הרבים שקטף במהלך הקריירה.
מנוטי החל לשחק כחלוץ וכקשר התקפי בשנת 1960 ברוסאריו סנטרל, בה הוא שיחק 3 שנים. בהמשך היא שיחק בראסינג קלוב, ואחר כך עבר לקבוצה בוקה ג'ונריוס. שיחק לתקופה קצרה בארה"ב בקבוצת ניו יורק ג'נרלס, ולאחר מכן שיחק בברזיל. את קריירת האימון שלו החל כבר ב-1970. קבוצתו הראשונה כמאמן הייתה ניאול'ס אולד בויס, ובאותה שנה עבר לאמן קצת קבוצת הורקאן בה זכה להכרה רבה. בהמשך הוביל את נבחרת ארגנטינה לזכייה במונדיאל 1978, אשר נערך בארגנטינה. יותר מאוחר הוביל גם א הנבחרת הצעירה של ארגנטינה לזכייה במונדיאל הנוער.

קרדיט: ויקיפדיה, Christophe95, CC BY-SA 3.0
 
ליאו מסי ספד לו באינסטגרם: "הוא השאיר לנו את אחד הזכרונות הגדולים של הכדורגל שלנו. תנחומים למשפחתו וליקיריו". גם בקבוצותיו הקודמות ובהתאחדות הארגנטינאית ספדו: "להתראות פלאקו, נוח על משכבך בשלום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קמפס
    כוכב ארגנטינה היה 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניצחו בגמר 3 1 את הולנד
    סגור