עסקי ספורט

יעקב שחר חוגג: זה הרווח העצום שעשה מתאי הצפייה באצטדיון

מכבי חיפה הכניסה בקיץ הנוכחי סכום שיא של 13 מיליון שקלים ממכירת תאי צפייה ומנויים ליציע היהלום בלבד, זאת על אף חוסר ההצלחה המקצועית של השנתיים האחרונות, למעשה הקהל הירוק ממשיך להצביע ברגליים ולתת אמון במערכת
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ, יונתן זינדל פלאש 90)
למרות חוסר ההצלחה המקצועית של השנתיים האחרונות, לפחות מחוץ לכר הדשא מכבי חיפה מצליחה ובגדול: הירוקים הכניסו סכום שיא של 13 מיליון שקלים ממכירת תאי צפייה ויציעי היהלום בלבד, כך מדווח בישראל היום. מדובר בקצת פחות מ-300 מקומות. בנוסף לכך מכרו הירוקים עד כה כ-20,000 מנויים, כאשר קצת יותר מ-1,500 נוספים נותרו למכירה. כך שבסך הכל עד כה הכניסה מכבי חיפה באזור ה-35 מיליון שקלים, רק ממכירת מנויים.
למרות חוסר ההצלחה בשנתיים האחרונות והיעדר שמות ויעדי רכש גדולים בקיץ הנוכחי, הקהל הירוק ממשיך להצביע ברגליים ולקנות מנויים. למעשה במכבי חיפה יש ביקוש רב למנויים ורשימת המתנה שלא נגמרת. לחברות הגדולות במשק שמשקיעות בתאי צפייה זה עולה 200,000 שקלים לתא ואילו מושב ביציע היהלום יעלה קרוב ל-24,000 שקלים.

מדובר אמנם בכמות קטנה של מקומות אך מאד יוקרתית ויקרה מבחינת המנויים. בנוסף ליציעים אלה, גם יציעי הזהב והכסף על סף סולד אאוט עם רשימת המתנה ארוכה. ביציעים אלה המחירים נעים בין 5,600 שקלים למחדשים ל-6,400 לחדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה