עסקי ספורט

אמבפה יסגור בריאל מדריד? זה הסכום המטורף שהוצע לו

לאחר שריאל מדריד הלכה בכל הכוח על הראש של השחקן הכי מבוקש בעולם, מדווחים בעולם כי אמבפה אכן הסכים לעבור אליה בתום העונה, עם סיום החוזה שלו בפ.ס.ז'. מה המשכורת השנתית שהוצעה לו?
איתן לויטס |  1
קיליאן אמבפה (צילום צילום מסך אינסטגרם)
על פי דיווחים בעולם, ריאל מדריד מעלה הילוך במרדף אחרי כוכב הכדורגל הצרפתי קיליאן אמבפה. על פי הדיווח בעיתון הגרמני "בילד" הוא מסכים לעבור לספרד בתום העונה הנוכחית.
העיתון הגרמני חשף כי הזוכה בגביע העולם הסכים להצטרף לריאל מדריד כשחקן חופשי כאשר חוזהו בפריז יסתיים ביוני הקרוב. עד כה, פריז דחתה שתי הצעות על אמבפה מריאל מדריד, שהשנייה בגובה 154 מיליון ליש"ט. אך הפעם, על פי הדיווח, הצרפתים לא הצליחו לשכנע את אמבפה להישאר.
כבר זמן ממושך שהחלוץ הצעיר בן ה-23 נמצא בראש סדר העדיפויות של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, וכעת נראה שבעוד כמה חודשים הוא אכן ילבש את המדים הלבנים. על פי הדיווח  אמבפה, שייכנס לסנטיאגו ברנבאו כשחקן חופשי, אמור לסגור עסקת ענק בה הוא ירוויח 41.5 מיליון ליש"ט לשנה, שהם כ-50 מיליון יורו.
 
פ.ס.ז' וריאל מדריד ייפגשו בעוד כשבועיים במשחק שמינית גמר ליגת האלופות, כשברקע הכעס של פריז על המרדף של ריאל אחרי הכוכב שלהם. עוד באוגוסט, המנהל הספורטיבי של פריז, ליאונרדו, האשים את עמיתיו בריאל מדריד בהתנהגות 'לא חוקית', כשיצרו קשר ישיר עם אמבפה ללא יצירת קשר עם הקבוצה. אמבפה נחשב לאחד השחקנים המרשימים ביותר בכדורגל העולמי והוא ממשיך את מסורת מדיניות ההעברות של ריאל מדריד בשיטת ה-'גלאקטיקוס'.
החלוץ עבר לפ.ס.ז' בהשאלה ממונאקו ב-2017, שם המשיך להרקיע שחקים ולהתפרסם. ההשאלה ההיא התפתחה לעסקה למעבר קבוע בעבור 166 מיליון ליש"ט. בפריז אמבפה היה מכונת שערים וכבש 151 שערים ב-199 משחקים, בנוסף על 77 בישולים.
אמבפה נחשב למועמד בטוח לזכייה בכדור הזהב בשנים הבאות, ורבים מרגישים שהגיע הזמן עבורו לעבור לליגה יותר מאתגרת מהליגה הצרפתית, שנחשבת ל-'ליגה של קבוצה אחת'. בין האנשים שתומכים במעבר התבטא חלוץ מילאן זלאטן איברהימוביץ': "רק אמבפה עצמו יכול לענות לך לאן הוא צריך ללכת. זה תלוי מה הוא רוצה, מה הוא חושב. אני הייתי הולך. פריז רוצה להשאיר אותו, ברור, אבל האם הוא רוצה להישאר? הוא אכן שאל אותי, ואמרתי לו: 'אם הייתי במקומך, הייתי הולך לריאל'."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמבפה צריך לאשר בפריס
    שקד 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי לפי דעתי אמבפה צריך לשאר בפריס ּּּּּּּּּּּּּּּּּּּּּּּּּּּּסן זרמן כי אני חושב שהוא לא צריך להיות ברי לפי דעתי אמבפה לא צריך להיות בריל מדריד אמבפה צריך להיות פריס סן זרמן כי הוא יותר מתאים לפריס ולא לריאל מדריד
    סגור