עסקי ספורט

חברת הפינטק הישראלית תפרסם בסופרבול בהשקעת ענק

הפינטק הישראלי איטורו (eToro) מצטרפת לחגיגת הסופרבול האמריקאית ותפרסם באירוע הספורט הנוצץ. סמנכ"ל השיווק של החברה: "ציון דרך משמעותי ומרגש לאיטורו; עבדנו בשיתוף עם חברות ההפקה המובילות בארה"ב כדי להמחיש את המשמעות של רשת חברתית להשקעות והכח שיש לקהילה של משקיעים"
מערכת ice | 
ניר שמולביץ סמנכ"ל שיווק איטורו (צילום איטורו)
אחרי מאנדיי וגונג, חברה ישראלית נוספת, חברת הפינטק איטורו תפרסם, לראשונה בתולדותיה, במסגרת הסופרבול האמריקאי. הפרסומת, בת 30 שניות, תשודר בשידור ארצי (National Spot) ברחבי ארה"ב. הקמפיין הגלובלי של איטורו שכולל - הפקת הפרסומת, שידור National Spot בסופרבול, קמפיין טלויזיוני ברשת NBC , רשתות טלויזיה מובילות באירופה, וקמפיין סושיאל מדיה גלובלי- כ-25 מיליון דולר.
איטורו פועלת כיום ביותר מ- 100 מדינות, ולפי הודעת החברה, השוק האמריקאי הוא שוק אסטרטגי עבורה. לאחרונה, הרחיבה החברה את היצע מוצרי ההשקעה שלה ללקוחותיה בארה"ב גם למניות ותעודות סל בנוסף למטבעות נכסי קריפטו. בנוסף לפרסומת הסופרבול, יכלול הקמפיין השיווקי הגלובלי של איטורו פרסומות ברשת הטלוויזיה האמריקאית NBC, וכן בערוצי טלוויזיה מובילים באירופה, פרסום בעיתונות המודפסת, פעילות סושיאל גלובלית נרחבת בטוויטר, פייסבוק, סנאפ ועוד.
 
הסופרבול, אירוע הספורט הגדול ביותר בארה"ב הוא אחד ממשדרי הטלוויזיה הנצפים ביותר בארה"ב. בעשור האחרון זכה כל משחק כזה ליותר מ-  100 מיליון צפיות, בממוצע. משחק הסופרבול יתקיים ביום ראשון 13 לפברואר, סוף השבוע של חג הולנטיין, בלוס אנג'לס.
ניר שמולביץ', סמנכ"ל השיווק של איטורו אמר: "מדובר באחד מהקמפיינים הגדולים ביותר שלנו בשנים האחרונות וציון דרך משמעותי ומרגש לאיטורו. עבדנו בשיתוף עם חברות ההפקה המובילות בארה"ב כדי להמחיש את המשמעות של רשת חברתית להשקעות והכח שיש לקהילה של משקיעים. אנחנו מאמינים שהפרסומת שלנו במהלך משחק הסופרבול תתרום לחיזוק החשיפה שלנו בארה"ב, ובעולם כולו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה