עסקי ספורט

נחשף: כמה שילם ערוץ הספורט לחיים רביבו שיישאר בספרד?

שחקן העבר חוגג 50 וגורם בטלוויזיה שלף סיפור נוסטלגי על רביבו, ערוצי הספורט, והמון כסף
מערכת ice | 
חיים רביבו במדי סלטה ויגו (צילום fameceleste.com)
חיים רביבו, מגדולי הכדורגלנים הישראלים בכל הזמנים, חוגג היום 50 שנים. בזה המאורע גורם בטלוויזיה נזכר בסיפור נוסטלגי משנת 1998.
על פי הפרסום של כתב ynet רן בוקר, בשנת 98' כאשר השחקן הישראלי כיכב בליגה הספרדית במדי סלטה ויגו, הגיע לידיו הצעה לעבור לשחק בקבוצה מהליגה האנגלית. באותה שנה, זכיינית השידור "המזרח התיכון" (כיום "צ'רלטון"), זכתה בשידור הליגה האנגלית שעד אז שודרו בערוץ הספורט.
ההשלכה מכך הייתה מכה קשה לערוץ הספורט, משום שכל אוהדי הכדורגל בארץ שירצו לראות את רביבו משחק, יצטרכו לעבור ולצפות בערוץ החדש שמשדר את הליגה האנגלית. בערוץ הספורט לא רצו לתת ניצחון כפול לרשת המתחרה, ולא חשבו פעמיים לפני שפנו לרביבו עם הצעה שלא יכל לסרב לה.
 
בעודו מתלבט האם לעבור לשחק באנגליה, רביבו קיבל מערוץ הספורט סכום של 300,000 דולר כדי להישאר בליגה הספרדית. על פי רן בוקר, שני גורמים בכירים שהיו מעורבים בעסקה אישרו את הפרטים. רביבו עצמו סירב להתייחס.
כיום רביבו הוא איש עסקים ויזם, ובשבוע שעבר פורסם כי הוא חתם על עסקת נדל"ן בדרום תל אביב עם איש העסקים רוני מאנה. מאנה כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "לחבר שלי לשותף שלי גבר שבגברים, שתהיה בריא ומאושר. נפל בחלקי להיות חבר שלך ושל משפחתך המדהימה, לעוד הרבה חתימות ביחד. פה אנחנו חותמים על פינוי גדול מאוד בדרום תל אביב." עוד לא ידוע מה טיבו של הפרויקט המדובר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה