עסקי ספורט

יעל ארד מרעננת את הוועד האולימפי: זה הג'וב שהתפנה

מדליסטית הכסף מברצלונה 1992, שהפכה לאישה הראשונה שמכהנת כיו"ר הוועד האולימפי, מתכננת שינויים כשהיא מחפשת מנהל שיווק ופיתוח עסקי עם ניסיון של שבע שנים לפחות בתחום
מערכת ice | 
יעל ארד (צילום olympics.com)
המדליסטית האולימפית מברצלונה 1992 ויו"ר הוועד האולימפי יעל ארד, נכנסה לתפקיד החדש והיוקרתי שלה בכל הכוח. ארד פרסמה כי היא מתכוונת להנחיל שינויים רבים בניהול הוועד האולימפי, ביניהם משרה חדשה של מנהל שיווק ופיתוח עסקי, ויש לה דרישות. 
ארד דורשת לא פחות משבע שנות ניסיון בעולמות המדיה והשיווק הדיגיטלי, תואר ראשון לפחות בשיווק וכן ניסיון קודם בניהול מערכי שיווק דיגיטליים הכוללים הבנה עמוקה בעולמות המדיה. 
ארד, שהתמודדה לתפקיד יו"ר הוועד האולימפי כמועמדת היחידה ממרכז מכבי, נבחרה פה אחד והפכה לאישה הראשונה שמכהנת בו. כשנבחרה אמרה: "כשפרשתי, נדרתי שיבוא יום ואעשה את התיקון ואעמוד בראש הספורט האולימפי בישראל, שאשים את קהילת הספורטאים והמאמנים במרכז. החלטתי לקחת 20 שנות צינון, לצאת לעולם העסקי, ולחזור רק כשאהיה בלתי תלויה כלכלית בספורט, כדי שאוכל ללכת בדרך בה אני מאמינה."
כזכור, עם פרישתה, פיתחה ארד קריירה בעולם העסקי והיא אשת עסקים ומנכ"לית במקצועה. מתמחה ביזמות, פיתוח עסקי ואסטרטגיה שיווקית, כל זאת היא עושה במקביל לתפקידה בוועד האולימפי. היא מנהלת בישראל את הזכויות המסחריות של התאגיד ViacomCBS. ארד יועצת לחברות בסקטורים שונים ומרצה על מצוינות בספורט, בחיים ובעסקים.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה