עסקי ספורט

אברמוביץ' בורח: העביר יאכטה שבבעלותו מברצלונה למונטנגרו

המיליארדר הרוסי-ישראלי ממשיך לנסות לחמוק מהסנקציות והעביר את היאכטה שבבעלותו, שאורכה לא פחות מ-139 מטרים מברצלונה למונטנגרו מאחר וזו לא חלק מהאיחוד האירופי. בינתיים: החנות של צ'לסי שבבעלותו נסגרה, המועדון צריך לשלם 28 מיליון פאונד משכורות עד תום העונה  
מערכת ice | 
רומן אברמוביץ (צילום רישיון חופשי ויקיפדיה)
באנגליה לא מניחים לרגע לרומן אברמוביץ'. המיליארדר הרוסי-ישראלי, שידוע בקשריו החמים עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כבר הודיע שהוא מעמיד למכירה את קבוצת הכדורגל שברשותו, צ'לסי, כאשר ישנו חוסר ודאות גדול סביב עתידה של קבוצת הפאר. לפי דיווח שהתפרסם ב'דיילי מייל' האנגלי, לא פחות מ-300 גורמים שונים מעוניינים ברכישת הקבוצה מידיו של הרוסי שלא יכול להחזיק בה מאחר והוא נתון לסנקציות של האיחוד האירופי נגד אוליגרכים רוסים.
בינתיים, אברמוביץ' צריך לדאוג לעוד נכסים שנמצאים ברשותו, כאשר על פי הפרסומים באנגליה, המיליארדר הרוסי העביר את יאכטת הענק שברשותו, שאורכה לא פחות מ-139 מטרים, מנמל ברצלונה למונטנגרו, זאת מאחר והמדינה בה עוגנת היאכטה כעת לא חלק מהאיחוד האירופי, כשהסקנציות המופעלות על נכסיו במדינות האיחדו האירופי לא יחולו עליהם במונטנגרו. 
 
המצב בצ'לסי לא ברור בכלל מאז פלישת רוסיה לאוקראינה. רומן אברמוביץ', שנתון לסנקציות של האיחוד האירופי העמיד כאמור את הקבוצה למכירה, שצריכה לשלם כ-28 מיליון פאונד משכורות לשחקניה עד לתום העונה, כאשר הסכום כולו אמור להגיע מזכויות השידור שהקבוצה מקבלת מהפרמייר ליג (הליגה האנגלית). 
אם זה לא מספיק, הסנקציות החריפות נמשכו כאשר הנהלת המועדון, שכוללת כעת קבוצת נאמנים שהוצבו על ידי אברמוביץ', נאלצה לסגור את חנות המועדון, מה שצפוי לתת מכה כלכלית משמעותית מאוד למועדון הלונדוני, כאשר אוהדים שהגיעו לחנות ראו שלט על דלת החנות בו נכתב: “אוהדים יקרים, החנות הזו סגורה. אנו מתנצלים”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה