עסקי ספורט

משה חוגג ממשיך להסתבך: חשוד שהעלים מיליונים מהערבות לבית"ר

ביחידה הארצית לחקירות הונאה חושדים כי הבעלים של בית"ר ירושלים הפקיד בארנק הדיגיטלי שלו 2.5 מיליון שקל כערבות לכך שיעמוד בהתחייבות לקבוצה, אך הם נעלמו כלא היו
מערכת ice |  3
משה חוגג (צילום פייסבוק)
משה חוגג ממשיך להסתבך: ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה חושדים כי הארנק הדיגיטלי של בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, רוקן מכסף. בחדשות 13 פורסם הערב (שני) כי בארנק היה סכום של 2.5 מיליון שקלים, שחוגג הפקיד כערבות לכך שיעמוד בהתחייבויות בבית"ר ירושלים, אך הם נעלמו כלא היו.
רק ביום שישי האחרון המשטרה סיימה את חקירת תיק עבירות המין של איש העסקים והשבוע היא תעביר את סיכום החקירה לפרקליטות, עם המלצה להגשת כתב אישום בשלושה סעיפים, כאשר החמור ביניהם הוא אישום בשני מקרים של צריכת זנות מקטינות.
בנוסף צפויה המשטרה להמליץ על אישום נגד בעלי בית"ר ירושלים גם בעשרות מקרים של פגיעה בפרטיות, זאת לאחר שצילם נשים במהלך מעשים מיניים ללא ידיעתן, ובשני מקרים של אספקת סמים לקטינות. חוגג נחשד גם בביצוע מעשה סדום, מעשים מגונים, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות וסחר בבני אדם, אך נראה כי סעיפים אלו לא יגיעו לכדי כתב אישום.
כזכור, חוגג נעצר בפרשה שכללה גם חשד לעבירות מין וגם חשד לעבירות כלכליות בתחום הקריפטו במאות מיליוני שקלים. יש להדגיש כי מדובר כאן רק בסיום חקירת תיק עבירות המין, ובעניין הכלכלי המשטרה צפויה לקיים חקירה עוד מספר חודשים ורק אז להגיש ההמלצות.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תפירת תיקים
    פרקליטות=ארגון פשע 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אימון הציבור נפגע!!! הפרקליטות יצאה בקול תרועה עם האשמות חסרות שחר ועכשיו מנסה להפליל התנהגות של ארגון פשע הציבור לא מאמין לכם תודו בטעויות,תרוויחו את הציבור בחזרה
    סגור
  • 2.
    מרמים את רשויות המסים בעזות פנים וללא בושה
    חקי חיון 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חקי חיון , בכל רחבי תבל אנשים.ות חסרי בושה מרמים את רשויות המסים.
    סגור
  • 1.
    משטרת הליצנים תופרת תיקים לאנשי עסקים !
    אליהוד 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הפכתם חרמן סדרתי לחולה מין מסוכן! יש כאן מישהו שלא עשה מעשה סדום לאישור! ומה עם נושכי הכריות.בקיצור המדינה הזו הפכה לעמורה!
    סגור