עסקי ספורט

אושיית הרשת הברזילאית עם צעד נועז שהגדיל את הכנסותיה

קיי אלבס, שחקנית הכדורעף ואושיית הרשת הברזילאית פתחה חשבון אונלי פאנס אליו הצטרפו עוקבים רבים במהרה, כתוצאה מכך אלבס מרוויחה כסף רב ולא מתכננת לעצור על אף הביקורות
מערכת ice | 
אונלי פאנס (צילום צילום מסך אונלי פאנס)
קיי אלבס מוכרת בברזיל בעיקר בשל היותה שחקנית כדורעף מקבוצת אוסאקסקו מסאו פאולו המשחקת בליגה המקומית בברזיל. לאחרונה היא נחשפה לקהלים חדשים בעקבות החלטתה למנף את הפרסום שלה ולהרוויח כסף רב, ולפתוח חשבון אונלי פאנס שבו היא תעלה תכנים מיניים לרשת.
 
בלי קשר לחשבון האונלי פאנס, אלבס מתחזקת חשבון אינסטגרם פופולרי עם לא פחות מ- 2.3 מיליון עוקבים. לדבריה של אלבס, חשבון האונלי פאנס שפתחה הגדיל את ההכנסות החודשיות שלה פי 50. אלבס משתפת בשמחה: "אני מרוויחה הרבה יותר כסף בחודש מהפלטפורמות הדיגיטליות מאשר מכדורעף. אלפי גברים משלמים לי 15 יורו מדי חודש, ואני חייה כמו מלכה", היא מספרת.

קיי אלבס (מתוך עמוד האינסטגרם)
 
על אך הביקורות לא נראה שהשחקנית מתכננת לעצור: "תאהבו את זה או לא, היום רוב ההכנסות שלי מגיעות מהסרטונים האלה. אין ספק שבתקופה האחרונה העיסוק הצדדי שלי הפך להיות מרכזי יותר. התחלתי למקד את תשומת הלב שלי בזה. אני עדיין ספורטאית, אבל כזו שמאפשרת לתדמית שלה ברשתות החברתיות ללכת ולהתעצם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה