עסקי ספורט

זה הפוליטיקאי שעומד מאחורי עסקת רכישת בית"ר ירושלים

הסאגה סביב המועדון מהבירה ורכישתו מידיו של משה חוגג מסרבת להסתיים, כאשר כעת פורסם כי מי שעומד מאחורי גיוס קבוצת אנשי עסקים ישראלים-אמריקאים לרכישת המועדון הוא לא אחר מראש עיריית ירושלים לשעבר, ח"כ ניר ברקת
מערכת ice | 
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90)
הסאגה סביב רכישת בית"ר ירושלים מידיו של משה חוגג חייבת להסתיים בקרוב, כאשר הקבוצה מהבירה חייבת להעביר תקציב בבקרה לקראת העונה הקרובה בליגת העל, אך בינתיים, בכל יום שעובר, נוספות עוד ועוד התפתחויות לא צפויות בעלילה. כעת, גידי ליפקין וגיא בן זיו חושפים באתר ONE כי מי שעומד מאחורי גיוס רוכש לקבוצה הוא לא אחר מראש עיריית ירושלים לשעבר וח"כ מהליכוד, ניר ברקת. 
עוד במהלך סוף השבוע דווח כי מי שעשוי לרכוש את בית"ר ירושלים הוא בעליה הנוכחי של בני יהודה, ברק אברמוב, אלה שיותר מדי סעיפים בתקנון ההתאחדות לכדורגל מקשים על העסקה מלצאת לפועל.
במקביל, פורסם כי ברקת פועל מאחורי הקלעים לגיבוש קבוצת אנשי עסקים ישראלים-אמריקאים שירכשו את המועדון ויציעדו אותו לדרך חדשה, תוך כיסוי כלל החובות שעומדים על בין 25-32 מיליון שקלים
על פי הפרסום, בשלב הראשוני ברקת מתכנן למצוא קבוצת אנשי עסקים שיוכלו להעניק למועדון "אוויר לנשימה" על מנת להעביר תקציב ראוי לליגת העל. בין המעורבים במשא ומתן לרכישה נמצאים ג'ושוע ג'ייקובי, שהגיע לישראל במיוחד על מנת לנהל מו"מ, כאשר עוד בחודש ינואר הוזכר איש העסקים כמי שעשוי להשתלט על המועדון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה